10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

Prepaid iPhone

http://www.nu.nl/news/1798295/51/T-Mobile_verkoopt_prepaid_iPhone.html

T-Mobile verkoopt prepaid iPhone
    Uitgegeven: 20 oktober 2008 16:16

AMSTERDAM – Telecombedrijf T-Mobile is maandag begonnen met de verkoop van iPhones met een prepaidaansluiting. Voor het toestel moet dan wel diep in de buidel worden getast.

Wie niet aan een tweejarig abonnement vast wil zitten, telt 699,95 euro neer voor de telefoon met 8 gigabyte geheugen. Dat is wel inclusief honderd euro beltegoed. Telefoneren kost 35 cent per minuut, en voor internetten moet een prepaidgebruiker een euro per MB betalen, met een maximum van 7 euro. Anders dan het toestel met abonnement, beschikt de prepaidversie niet over ‘visual voicemail’.

De prepaidvariant is overigens niet simlockvrij. Het toestel kan daardoor niet worden gebruikt op andere netwerken dan dat van T-Mobile.

Vraag

Ondanks de relatief hoge prijs is er volgens woordvoerder Henny van der Heiden van T-Mobile vraag naar het pakket. Klanten informeren regelmatig naar de beschikbaarheid van een prepaidversie, al loopt dat volgens Van der Heiden “niet in de duizenden”.

Voorlopig is een beperkt aantal prepaidpakketten beschikbaar. Aan de hand van de belangstelling daarvoor besluit T-Mobile of dat wordt uitgebreid.

(c) NU.nl/Wieland van Dijk

Ik heb geen spijt dat ik een abonnement heb. onbeperkt 3G, 150 belminuten en smsjes en de hotspots.
    700 euro voor een iPhone is op zich wel veel, en hij is niet eens simlockvrij. Ik bedoel, 2 jaar voor het goedkoopse abonnement ben je “maar” 100 euro meer kwijt.

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ja, ik las het. Lijkt me niet zo’n beste aanbieding. Ik ben blij met mijn abonnement. Alleen het bereik mag wat beter, maar dat is t-mobile he.

Bijdrager
    Oewps

op dat vlak is België toch nét iets voordeliger! Wij betalen 525 eurootjes voor een 8GB iPhone zonder simlock! :D

Bijdrager
    Pieterr
    ”mr.x

700 euro voor een iPhone is op zich wel veel, en hij is niet eens simlockvrij. Ik bedoel, 2 jaar voor het goedkoopse abonnement ben je “maar” 100 euro meer kwijt.

Zelfs dat niet. Die 7MB data haal je echt wel iedere maand…
    [code:1:3288ad44c3]prepaid: 700 + 24*7 = 868 (2 jaar)
    abonnement: 80 + 24*30 = 800 (2 jaar)[/code:1:3288ad44c3]

Bijdrager
    Vai Martino Vai

dat bedoel ik

Bijdrager
    Falc

T-Mobile is ook zo’n pauper provider, altijd al geweest. Ik zie tot nu toe nog steeds geen enkele reden waarom Apple met hun in zee zijn gestapt..

Bijdrager
    junjur

wat is er pauper aan t-mobile? Hun bereik is niet zo goed als dat van KPN of Vodafone, maar hun prijzen zijn ook niet verschrikkelijk hoog.

De iPhone abonnementen in Nederland zijn het voordeligst van de hele westerse wereld.

Toch vind ik dit geen goeie aanbieding. Het is simpelweg te duur als je het vergelijkt met de Belgische iPhone. Dan kan je een vodafone of KPN abonnement erbij nemen (ideaal toch als je t-mobile zo’n pauperprovider vindt?)

Bijdrager
    Falc

Er gaat daar zo verschrikkelijk veel verkeerd. Van het afsluiten tot opzeggen/wisselen abonnement. Ook de klantenservice is een grote bende. Juist dit zijn dingen die ik erg belangrijk vind bij het kiezen van een geschikte provider.

Bijdrager
    junjur

het is altijd de vraag in hoeverre dit op zichzelf staande gevallen zijn en in hoeverre andere providers hier (geen) last van hebben. Ik heb bijvoorbeeld een tweetal keer contact gehad met de klantenservice en ben zeer tevreden. Ze konden makkelijk mijn bundel veranderen. Over de ervaringen met het winkelpersoneel ben ik niet zo tevreden, maar eigenlijk 50 procent van het personeel in winkels is gewoon waardeloos. Of ze hebben niet genoeg kennis, of ze zijn arrogant, of ze zijn niet vriendelijk.

In elk geval, ik heb een positief beeld van t-mobile. Maar ontopic: Een slechte aanbieding van t-mobile, ik zou liever even naar belgie rijden.

Bijdrager
    matcool
    ”Pieterr”
    ”mr.x

Zelfs dat niet. Die 7MB data haal je echt wel iedere maand…
    [code:1:33fa1aa150]prepaid: 700 + 24*7 = 868 (2 jaar)
    abonnement: 80 + 24*30 = 800 (2 jaar)[/code:1:33fa1aa150]

Meer want je wil natuurlijk ook nog bellen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.