6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    laurenske

Prepaid Iphone

Halo iedereen, graag zou ik binnenkort een Iphone kopen en ik zou hem willen gebruiken met een Proximus Prepaid kaartje. Ik heb inmiddels al met een Proximus verkoopunt gebeld en zij konden mij bevestigen dat je een micro sim kaart kan krijgen maar ze wisten niet of je deze ook prepaid kon gebruiken. Is dit mogelijk? Ik zou hem overgens unlocked kopen bij een Mobistar winkel want bij Proximus verkopen ze hem niet.
    Bedankt!

Bijdrager
    Franko

Als de telefoon geunlocked is: Ja.

Bijdrager
    karelschapie

Het leukste aan een iPhone is dat je er mee online kunt via de 3G verbinding. met prepaid heb je (hoogstwaarschijnlijk) geen apart internet en wordt dat dan ook gewoon per MB van je beltegoed afgehaald. Wat is er dan nog leuk aan een iPhone? Als je je een losse iphone kan veroorloven denk ik ook dat een abonnementje met internet je ook wel af kan?

Bijdrager
    CedricH

Ik gebruik nu al meer dan een jaar een iPhone 3GS met een Proximus prepaid kaart en heb daar geen problemen mee, ik zie niet in waarom dat met een iPhone 4 met micro sim niet zou kunnen. Het enige probleem is inderdaad de data die sowieso in België nogal duur is… Ik gebruik zelf Pay & Go Generation waarbij je elke maand 10MB gratis krijgt als je voor €15 herlaadt. Hoewel ik wel meer data zou willen blijf ik toch bij deze formule wegens de grote hoeveelheid gratis smsen en het ontbreken van data bij de abonnementen van Proximus onder de €50 per maand.

Bijdrager
    smalle50

3g gebruik ik nooit, altijd wifi verbindingen! Gratis en veel sneller, niet overal beschikbaar natuurlijk maar als je effe zoekt heb je er onmiddelijk 1! En zeker als Telenet klant met de hotspot locater:-) en ja micro sim met pay en go is zeker mogelijk. Grtz

Bijdrager
    CedricH

Als je veel op plekken zit waar je op Wifi kan is dat natuurlijk handig en heb je bijna geen data nodig, ik doe het ook zo!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.