5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    ushuaia71

Pre order uk

Net pre-order geplaatst in London store simlockvrije iPhone 6S 64 en 128gb. Prijstechnisch mss iets duurder, maar iPhones hier zijn dringend aan vervanging toe.

Nu vraag ik me twee dingen af:
    – Die gaan het gewoon doen hier?
    – Btw recupereerbaar in B met uk factuur op naam firma?

Anders laat ik het afhaalslot open en laat ik ze niet afhalen;-)

Bijdrager
    Imade

Ja hoor, maar vergeet wel dat jij hier nog een NL stekker moet halen voor de iPhone als de huidige defect is bijvoorbeeld.
    UK heeft namelijk andere stekkers dan NL.

Bijdrager
    ushuaia71

Goeie tip:-)

Met de iPads hier is dat geen issue. USB laadpunten in je stopcontact is ook een aanrader!

Moderator
    Poezenbeest

Denk er aan dat de btw in dit geval intracommunautair is, informeer bij je kantoor van de FOD Financiƫn hoe je dit moet verwerken als je daar niet bekend mee bent. Aan je vraag te merken, ben je dat namelijk niet en het gaat toch anders dan Belgische btw.

Daarnaast zou ik in BelgiĆ« kiezen voor een Belgische stekker, hoewel die niet verschillen van de Nederlandse, zijn ze wel dichterbij te krijgen…

Bijdrager
    ushuaia71

Bedankt poezenbeest. Intracomm btw dacht ik wel hoor. Daar hebben we een boekhouder voor om dat netjes te regelen. Ik vraag me enkel af of Apple winkel die factuur op naam van de firma (vanuit hun standpunt) in het buitenland.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.