12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Laiven

Pre-order iPhone 5s?

Hallo allemaal,

Iemand een idee wanneer je normaal gesproken de iPhone kan pre-oderen in Nederland? Dwz in de online Apple store? En worden ze dan bezorgd of kan je hem ook ‘ophalen’ in de Apple store – bijvoorbeeld die op het Leidseplein?

Groet,

Lieven

Bijdrager
    rdg05

Pre-Order is voor zo ver ik weet bij Apple nog nooit geweest.
    Gewoon wachten tot volgende week vrijdag.

Bijdrager
    jf

Er is in het verleden wel een systeem geweest waarbij je je kon inschrijven en dan een mailtje kreeg op het moment dat je aan de beurt was om je iPhone op te halen.

Inactief
    Anoniem

Ik kan mij ook nog herinneren dat mensen die een pre-order hadden gedaan, uiteindelijk later hun telefoon in handen kregen, dan de mensen die gewoon naar de winkel waren gegaan. Ik meen dat het bij T-Mobile was destijds.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat gebeurt zeer regelmatig ja.

Maar T-Mobile neemt überhaupt geen pre-orders aan dit keer.

Bijdrager
    Laiven

Okee maar Apple zelf doet dit dus niet? Want dat deden ze in Duitsland en Amerika wel? Ik heb niet echt zin om volgende week vrijdag heel lang in de rij te staan en naast een gouden iPhone te grijpen namelijk…

Dat van telecomproviders die veel later leverden staat me nog wel bij ja!

Bijdrager
    Targaryen

Ik heb niet echt zin om volgende week vrijdag heel lang in de rij te staan en naast een gouden iPhone te grijpen namelijk…

Tsk, de eerste willen zijn maar er niets voor kunnen opbrengen. Wees dan geduldig en koop hem wat later?

Bijdrager
    Laiven

Tsk, de eerste willen zijn maar er niets voor kunnen opbrengen. Wees dan geduldig en koop hem wat later?

Hmm nouja ik wil niet per sé de eerste zijn maar mijn iPhonetje 4 houdt het na drie jaar trouwe dienst nauwelijks meer (met mij) uit. Bovendien wil ik er wel íets voor opbrengen – zo heb ik vorige week nog naar Oberhausen gebeld om te horen dat hij nog niet op voorraad was – maar liever niet een nacht in de kou.

Er zit alleen wel een verschil in ‘geduldig zijn’ tussen nog een week wachten en in de rij staan of direct pre-orderen (wat ook iets overhebben is, toch?) en dan vier weken moeten wachten. In het laatste geval loop ik namelijk kans op gedwongen geduldigheid, namelijk 4 weken wachten…

Bijdrager
    Targaryen

Juist.

Bijdrager
    Niels

Dixons biedt nu de mogelijkheid om te reserveren en af te halen in de winkel. Ik schat de levertijd op 5-10 dagen.

Bijdrager
    nicj56

gewoon bij de online store bestellen en 2-3 weken wachten doe ik ook.

Bijdrager
    Laiven

Laat maar ik heb vrijdag 4 uur in de rij gestaan en heb ‘m hoor, dikke prima!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.