21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    wimpert

Pre-order iPhone 5 morgen?

Goedenavond allen,

Graag wil ik de iPhone 5 pre-orderen. Is dat mogelijk vanaf morgen? Hier is tot nu toe nog niks over bekend gemaakt.

Zo ja, hoelaat begint de verkoop dan? Ik lees online om 9:01 ’s ochtends, maar ook om 12 uur.

Ik hoor het graag!!

Groetjes Wim

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Volgens mij Vrijdag pas.

Bijdrager
    robin003

het is inderdaad vrijdag zie hier

Bijdrager
    robin003

zie hier
    misschien doet deze het, ik merkte bij mijzelf dat de pagina niet openging

Bijdrager
    wimpert

Ik bedoelde inderdaad vrijdag.

Maar zou Apple niet zelf nog iets moeten bekend maken? Of gooien ze gewoon vrijdag de online Store open? En hoelaat dan?

Bijdrager
    robin003

ik weet niet of zij dit gaan aankondigen. In Amerika weet ik dat de pre order om 00.00 is gestart

Bijdrager
    CorMac

ik heb eergisteren gebeld met de online store en mij zeiden ze dat hier geen pre-orders zijn. Pas te bestellen op 28 september.

Bijdrager
    Thomas18NL

Dan zouden ze hem nooit de eerste dag kunnen leveren..

Bijdrager
    Wolfii82

Vanaf morgen kun je pre-orders plaatsen. Nogal logisch als volgende week de release is en andere landen dezelfde methode hanteren.

Bijdrager
    Thomas18NL
    Wolfii82 op 20 september 2012

Vanaf morgen kun je pre-orders plaatsen. Nogal logisch als volgende week de release is en andere landen dezelfde methode hanteren.

Bron? Tijd? =)

Bijdrager
    Wolfii82

T-Mobile forum staat vol met vragen en antwoorden. Daar hebben ze gezegd dat vanaf morgen(ochtend) de pre-order start. Nano-sim heb ik ook al besteld, kon eigenlijk pas vanaf morgen volgens medewerker.

Geef mij niet de schuld als het dus niet zo is , T-Mobile zegt het.

Bijdrager
    Thomas18NL

T-Mobile forum staat vol met vragen en antwoorden. Daar hebben ze gezegd dat vanaf morgen(ochtend) de pre-order start. Nano-sim heb ik ook al besteld, kon eigenlijk pas vanaf morgen volgens medewerker.

Geef mij niet de schuld als het dus niet zo is , T-Mobile zegt het.

Bedankt!
    Ik zal het eens bekijken =)

Bijdrager
    Thomas18NL

https://forum.t-mobile.nl/introductie-apple-iphone-5-444/tijdstip-pre-order-iphone-5-a-181891-print/

Ja, het gaat meer over wanneer je hem bij t-mobile kan bestellen.
    Ik wil hem gewoon van Apple!
    Ik neem aan dat Apple er zelf meer heeft dan T-mobile. En t-mobile laat toch degene voorgaan die een abonnement afsluiten bij hun, en dan de vaste klanten met duurdere abonnementen daar weer voor..

Laat ik nou net niet (meer) bij t-mobile zitten

Bijdrager
    Wolfii82

Apple Store in Amsterdam krijgt de meeste voorraad las ik ergens hier op het forum volgens mij.

De iPhone 4 pre-order begon om 9.01 uur ofzo, morgen maar eens kijken om 9.01 uur.

Bijdrager
    Thomas18NL

Apple Store in Amsterdam krijgt de meeste voorraad las ik ergens hier op het forum volgens mij.

De iPhone 4 pre-order begon om 9.01 uur ofzo, morgen maar eens kijken om 9.01 uur.

Ik hoop nog over 3 minuten, jammer, niet dus..

Anders om 10 voor 8 het wekkertje maar..

Bijdrager
    jgmkoster

Pre-order bij Hi is online gestart, prijzen liegen er niet om…

Bijdrager
    Wolfii82

Hetzelfde geldt voor T-Mobile! Dat mensen dat neerleggen voor een abonnement!

Bijdrager
    MBPuser

Ik zit er ook net naar t kijken bij T-mobile.. Ik vind dat i200 abbo wel interessant, jammer dat je er geen gratis minuten bellen bij krijgt voor dat geld

Bijdrager
    Wolfii82

Geen pre-order via Apple zelf. Weer een week wachten om te bestellen!

Bijdrager
    Daantsjie

Of volgende week naar de winkel gaan

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.