3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    pinkie

PPT presentaties verdwijnen na bewerking

Ik word gek. Ik heb een ppt. presentatie vanaf een PC via een USB stick gecopieerd naar mijn Mac. Wanneer ik een bewerking uitvoer (animatie veranderen) en daarna de presentatie sluit, verdwijnt het document. En ik bedoel volledig verdwijnen, niet onzichtbaar of iets dergelijks. Gewoon, weg. Dat is heel erg vervelend als je niet op een kopie werkt en waarom zou je. Weet iemand waardoor dit komt? Heeft het te maken met verschillende versies van Powerpoint? Ik heb dit echter nog nooit eerder gehad dus waarom nu wel?

Graag jullie idee├źn

Rien Doorn

Bijdrager
    DoppieDoppie

Hoi Rien

Je zei USB sitck, heb je het bestand wel goed gekopie├źrd naar je hard disk, en niet alleen versleept? Het kan zijn dat het dan nog “op de USB stick” kan staan.

Klinkt stom, maar dat heb ik ook al eens gehad. Desnoods de “Alt” toets indrukken bij het kopi├źren.

Bijdrager
    pinkie

Bedankt, maar ik weet inderdaad zeker dat het correct gekopieerd is. Ik heb de USB stick verwijderd en werk met het bestand op de HD. Ik heb inmiddels gemerkt dat, wanneer ik het bestand bewaar met “safe as”, dat het dan wel blijft, met alle aanpassingen maar dat is toch niet zoals het hoort.

Rien

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.