7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Meaculpa

Powerpoint vraag

In mijn studie zit ook ICT en daarvoor moet ik een opdracht uitvoeren. Ik zit echter met een klein probleempje. Ik gebruik een mac en op de hogeschool gebruiken ze gewoon windows.

Ik moet een powerpointpresentatie maken zoals die in mijn boek staat geschreven. Ik mag geen eigen tekst verzinnen en geen eigen opmaak. Ik moet dus een aantal stappen precies uitvoeren. Opzich niet moeilijk maar wel een beetje omdat powerpoint voor de mac net wat anders is.

Ik zit met het volgende probleem:

Beginnen en opslaan
    1. Gebruik het bestand Christie.doc voor de tekst van de presentatie
    2. Sla de presentatie op als Christie.ppt
    3. Druk op de officeknop, Kies voorbereiden, Eigenschappen, Geavanceerde eigenschappen, tabblad Aangepast. Vul bij naam: je studentnummer in, bij Type: tekst en bij Waarde: Bewerkt. Klik op toevoegen en vervolgens op OK.

Stap 3 weet ik niet zo goed hoe ik die moet uitvoeren in Powerpoint 2008 voor mac.

Iemand een idee hoe ik dat moet doen? Wie helpt mij uit de nood? Alle hulp wordt gewaardeerd:)

Bijdrager
    Meaculpa

IK HEB HET HELEMAAL ZELF OPGELOST WOEIII :D

Bijdrager
    luc306

Bestand openen en dan File -> Proporties -> Tabblad Custom.

Kun je precies invullen wat je zoekt/wil.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Meaculpa”

IK HEB HET HELEMAAL ZELF OPGELOST WOEIII :D

Leg volgende keer ook even uit wat je precies gedaan hebt, zodat anderen het ook te weten komen.

Bijdrager
    J-P-H

Ben benieuwd wat voor studie je doet.
    En vooral: wat heb je hiervan geleerd?

Bijdrager
    Meaculpa
    ”J-P-H”

Ben benieuwd wat voor studie je doet.
    En vooral: wat heb je hiervan geleerd?

Orientaalse talen en communicatie (Japans)

ICT is gewoon op een instap niveau hier. ICT Infrastructuur/Word/Powerpoint etc.

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben: Ga naar bestand, Eigenschappen en daar vind je het zo’n beetje je kan het eigenlijk niet missen

Bijdrager
    iJeroen
    ”Meaculpa”

Voor mensen die hetzelfde probleem hebben: Ga naar bestand, Eigenschappen en daar vind je het zo’n beetje je kan het eigenlijk niet missen

Kijk, dankje. :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.