6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nickwenneker

PowerPoint – Keynote

Hallo allemaal

Ik heb een vraag.

Ik heb zowel PowerPoint van Office for Mac en Keynote op mijn MacBook staan.

Nou ben ik vandaag aardig aan het prutsen geweest, en tot de conclusie gekomen dat je PowerPoint wel kan openen in Keynote, maar Keynote niet in PowerPoint.

Klopt dit en hebben jullie eventueel nog tips en informatie voor mij ??

Ik hoor graag van jullie

Nick

Bijdrager
    stavos

Dat klopt helemaal! Maar als je je Keynote toch wilt openen in PowerPoint, kun je je bestand vanuit Keynote exporteren en opslaan als PowerPoint bestand. En dat werkt dan wel.
    Hou er alleen rekening mee dat de basis van beide programma’s voor het grootste deel gelijk is, maar dat details (zoals animaties, lettertypes, enz.) niet overeenkomen. En dat er dus bij het openen van je bestand in het andere programma verschillen kunnen ontstaan.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je conclusie klopt helemaal. Het forum waar je dit bericht in plaatst wederom niet;)

Bijdrager
    Hansi2124

Daarom heb ik het naar het juiste subforum verplaatst…..

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat de subforum keuze niet zo duidelijk is. Misschien moeten er andere namen c.q. omschrijvingen aan worden gegeven of een andere indeling m.b.t. subcategorieën.

Bijdrager
    CedricH

Juist nog even zeggen dat sommige dingen niet helemaal mooi zullen weergegeven worden of goed zullen werken als je PowerPoint bestanden met veel effectjes opent in Keynote. Voor de rest zijn het beiden prima programma’s.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.