6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Jelle

PowerMac G5 koppelen met iCloud?

Zou het op een of andere manier mogelijk zijn een PowerMac G5 (met Leopard, 10.5.8) te koppelen met iCloud?

Bijdrager
    Shmoo

Nee

Bijdrager
    Jelle

Ik dacht, waarom eigenlijk niet? Het klopt, het is een Mac op leeftijd maar via iTunes werkt alles feilloos. In de tijd van Leopard was iCloud, MobileMe. Inloggen lukt helaas niet via deze weg met m’n Apple ID. Via de website in TenFourFox lukt het wel in te loggen en bij de bestanden te komen. Dan maar via deze weg…

Bijdrager
    wensink

Het gaat me niks aan misschien, maar ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar waar je die G5 nog voor gebruikt…

Is toch een 15 jaar oude Mac inmiddels..:-)

Bijdrager
    Jelle

Leuke vraag, die beantwoord ik graag hoor :). De G5 doen nog steeds trouw dienst bij het luisteren naar muziek, iets opzoeken op ’t web, grafische ontwerpen uitwerken (in Quark XPress) en fotobewerkingen (in Photoshop). Op TenFourFox na allemaal oude programmatuur natuurlijk maar een prima combi met deze nog steeds snelle machine. Ik kocht ‘m in 2007 tweedehands en in de loop van de jaren is er eens een extra harde schijf bij gekomen, de opstartschijf verwisseld voor een SSD en het maximaal aan werkgeheugen geïnstalleerd (laatst nog gevonden via Marktplaats).

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  Jelle.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  Jelle.

Bijdrager
    MacSjon

Als de bestanden benaderbaar zijn dan zou je eigenlijk alleen de locatie moeten weten waar ze staan en dan iCloud toevoegen als netwerklocatie/FTP. Alleen hoe je achter die locatie komt is dan de vraag.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.