6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JeeVee

PowerMac G5 1.8 dual + Cinemadisplay 30″ werkt dat?

Dag mensen,

Ik heb een G5 dual 1.8 GHz met een nVIDIA GeForce FX 5200 videokaart erin.

Nu is mijn vraag hoe het precies zit wanneer ik een 30″ Cinema Display wil gebruiken.
    Kan deze (met de hoogste reslolutie) aangesloten worden?

Als ik op de Apple site lees hebben ze het steeds over twee beeldschermen maar niet over één.

Ik kom er dus niet helemaal uit. Als mijn huidige videokaart te licht is, welke zou ik dan moeten kopen?

Alvast bedankt voor de tips!

Groet Jan

Bijdrager
    vegeta

Ik denk niet dat de FX 5200 dual-link ondersteund.
    En volgens KLIK! niet.

Bijdrager
    Petje

vrij duidelijk dacht ik.
    Op de applestore is te lezen; “Power Mac G5 (PCI-X) met minimaal een ATI Radeon 9650- of NVIDIA GeForce 6800 GT DDL-videokaart. en of een andere kaart met dual-link DVI-ondersteuning.
    Dus jou kaart trekt dit niet.

Bijdrager
    Djmichel

Je moet je voorstellen dat het 30 inch scherm ziin verdeeld in 2 delen. De bovenkant en de onderkant. Daarom heb je een extra krachtige kaart nodig die dat nauwkeurig kan laten samenwerken zodat het voelt als 1 groot scherm. Je kan wel echt twee aparte schermen aansluiten op je G5, maar voor de 30inch heb je echt die snellere videokaart nodig.

Bijdrager
    Steff
    ”Djmichel”

Je moet je voorstellen dat het 30 inch scherm ziin verdeeld in 2 delen. De bovenkant en de onderkant. Daarom heb je een extra krachtige kaart nodig die dat nauwkeurig kan laten samenwerken zodat het voelt als 1 groot scherm. Je kan wel echt twee aparte schermen aansluiten op je G5, maar voor de 30inch heb je echt die snellere videokaart nodig.

Compleet goed alleen is het links en rechts. Misschien een upgrade van je Videokaart ? Als je dolgraag een 30″ scherm wilt kan dit er ook nog wel vanaf.

Bijdrager
    Petje
    ”Kriska”
    ”Djmichel”

Compleet goed alleen is het links en rechts. Misschien een upgrade van je Videokaart ? Als je dolgraag een 30″ scherm wilt kan dit er ook nog wel vanaf.

aanvulling; eigenlijk is een 30 inch scherm 2 schermen in 1 behuizing maar dan naadloos aan elkaar gevoegd. aansluiting 1 leverd het beeld voor het linker deel en aansluiting 2 voor het rechterdeel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.