5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeff-28

Powermac fans loeien en loopt vast…

Ik heb hier een Powermac G5 dual core 2.0ghz staan en die was al defect , vannochtend geprobeerd aan te zetten liep voor een paar uur op 2 processors zoals het hoort , na een bepaalde tijd ( Ik denk zo’n 3/4 uur ) begonnen alle fans te loeien en uiteindelijk liep de computer vast , daarna uitgezet en opnieuw opgestart.

Wat er gebeurde , hij zou het apple symbool aan moeten geven in plaats daar van gaf hij iets anders aan , een soort van stop teken. ( Cirkel met diagonale lijn ertussen) En heb toen maar weer uitgezet en ff laten staan alles was gloeiend heet , na uurtje ofzo weer aangezet. Tijdens het opstarten als hij aan het laden is bij het apple symbool loopt hij vast en stopt het draaien van het “laad rondje”

Dacht dat mijn hardeschijf kapot was , dus heb de hardeschijf er meteen weer uitgegooit en op mn andere powermac gezet maar de hardeschijven werken allebij nog.

Specs :
    -512 MB ram
    -80GB hardeschijf
    – laatse leopard…

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

mvg Jeff.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Probeer eens in de veilige modus te starten. Druk hiervoor shift in als je de PM start.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Waarom maak je nu een nieuwe topic terwijl je gewoon hier verder kan gaan:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/powermac-g5-dual-core-processoren-kapot

Bijdrager
    Swisi

Als ‘ie stuk is, kan je eens luisteren naar OMT-podcast #205.:)

Bijdrager
    Hansi2124

Inderdaad heb je al een topic lopen waar je gewoon verder kan gaan.
    Daarom gaat deze op slot….

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.