7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    JoepS

Powermac batterij problemen

Mijn 17″ Powerbook 1.3 Ghz. laad mijn nieuwe batterij altijd maar tot een maximum van 89% op. Ook vind ik dat hij snel is uitgeput. Ik heb deze Powerbook gebruikt gekocht en werkt verder perfect. Mijn vorige 15″ deed behoorlijk veel langer met de accu’s. Heeft iemand hier ervaring mee?[size=18:7530418b86][/size:7530418b86][size=12:7530418b86][/size:7530418b86]

Bijdrager
    Zaphod_B

Je zegt het zelf al he: het is een tweedehands machine. Hoe oud is het apparaat?
    Batterijen worden nu eenmaal minder na verloop van tijd. Maareh hoe lang doe je op 1 batterijlading? En hij zou altijd gewoon tot 100% moeten laden, maar met een speciaal programma kun je wel zien dat dit niet meer zoveel mAh is als het zou moeten zijn…

Maareh, wat heeft dit in hemelsnaam met je iSight te maken????

Bijdrager
    murcielago

Wat is er met je iSight dan? Een iSight kan behoorlijk wat stroom zuipen.

Bijdrager
    wout3r

Waarschijnlijk bedoelt ie i.p.v. iSight PowerBook ofzo;)

Bijdrager
    error

Onduidelijke vraag met een onduidelijke titel.

Voor een tweedehands PowerBook is een batterij met een capaciteit van 89% heel redelijk, de batterij in mijn iBook G4 heeft nog een capaciteit van 28%.

Of is de PowerBook gebruikt maar de batterij nieuw? Zo zou je je vraag ook kunnen lezen. Je 15″ PowerBook deed langer met accu’s… hoeveel batterijen heb je versleten in dat ding?

Bijdrager
    JoepS

Per ongeluk een verkeerde kop boven mijn artikel gezet. Sorry niet gelijk beginnen te schelden.
    Ik schreef reeds dat ik nu een nieuwe batterij heb gekocht en dat deze maar tot 89% oplaad.

Bijdrager
    error

Dat schreef je niet – die conclusie moesten we zelf trekken… en waarom verander je nu de titel van dit draadje niet even.

Enniewees – heb je die PB batterij nieuw gekocht via Apple? Heb je ‘m gekalibreerd volgens het boekje?

Meer info van jou is meer kans op het winnende antwoord.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.