7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    wkjagt

Powerlogix instellingen

Ik heb voor mijn 7600-120 een Powerlogix processor upgrade gekocht (tweedehands). Er hangt aan een kabeltje een Remote Control Blokje aan, waarmee ik de bus speed en de bus ratio moet instellen. Het zijn draaiknopjes en een combinatie van standen van die knopjes resulteert in een bepaalde instelling. Ik heb er echter geen boekje bij, dus ik heb geen idee hoe dit ding in te stellen. Ik heb ook geen idee welk type het is, want dat staat er niet op…
    Het is een kaart met een zwart koelblok erop en op de Remote Control staat een typeaanduiding RC-3 en daar zitten drie draaiknopjes op.
    Weet iemand misschien hoe ik kan zien welk type het is? En is er misschien iemand die weet hoe die knopjes ingesteld moeten worden?

Alvast heel erg bedankt.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan
    Bijdrager
    wkjagt

Bedankt. Ik had daar al gekeken en ze hebben een deel van hun website met gebruiksaanwijzingen, maar dat is om de een of andere reden helemaal leeg… En die van mij is niet zo nieuw als die dingen die ik daar zie, want de man van wie ik het heb gekocht, had het over 277 Mhz.

Bijdrager
    wkjagt

Ik heb trouwens ook gehoord dat wanneer ik een upgrade processor plaats, ik beter mijn huidige cache chip eruit kan laten. Klopt dat?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ja, bij mijn weten heeft die processor upgrade zijn eigen cache.
    En die kaart van jou is wellicht een PowerForce G3 250
    (PF G3/250. 6.5:1. 40.00. 260.0. 970. 829. 277. 61. PF G3/250+ …)
    Deze?
    http://www.xlr8yourmac.com/powerforce250.html

Bijdrager
    wkjagt

Hee, dat zou heel goed kunnen. Het is wel ongeveer die snelheid. Ik ben weer een stapje verder!

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik waag een gokje. Zou het kunnen dat die knop dient om de bus speed in te stelllen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.