7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    vdd

Powerbook vóór levering alweer terug naar fabrikant?

13 april jongstleden heb ik telefonisch een powerbook plus draadloze toetsenbord en muis besteld via het ADC programma van Apple waarbij mij werd verteld dat het apparaat in deze week geleverd zou worden. Om bij te houden hoe het met deze zending staat heb ik via dit forum apecode.com gevonden en tot op heden heb ik ook kunnen zien dat alles netjes wordt verzonden. Nu zie ik echter het volgende via Apecode:

Moet ik hier nu uit opmaken dat het apparaat weer is teruggestuurd naar de fabrikant (de apple fabriek in Cork, Ierland)? Heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?

Bijdrager
    eMacPaddy

misschien krijg je Tiger erbij, zijn ze vergeten in de doos te doen;)

Bijdrager
    Berend

nee dat denk ik niet..
    shipping point is dat cork geval..
    als ie gister bij EDC was kun je hem waarschijnlijk vandaag of morgen thuis verwachten.

Bijdrager
    MacBeer

En toch is het raar…. Het ding gaat van Shanghai naar Cork, van Cork naar Luxemburg en dan weer terug naar Cork?

Bijdrager
    vdd

Ik heb eens naar de apple store gebeld en het het onderste item blijkt mijn powerbook te zijn. Ik neem aan dat het bovenste item mijn draadloze toetsenbord + muis is. Ook wisten ze mij te vertellen dat ik hem a.s dinsdag/woensdag kan verwachten. De spullen moeten namelijk nog even samengevoegd worden en in één keer met TNT naar mij worden opgestuurd.

Nog wat vreemds trouwens: volgens het Apple up-to-date programma krijg je Tiger alleen toegestuurd indien je het apparaat op of ná 12 april 2005 hebt besteld. En wanneer heb ik hem besteld? Juist, 11 april. Ik krijg hem sowieso via de ADC (als het goed is) maar je zou toch mogen verwachten dat Apple een termijn voor deze upgrade-actie zou nemen die langer is dan de levertijd van hun produkten.

Bijdrager
    eMacPaddy
    ”vdd”

En wanneer heb ik hem besteld? Juist, 13 april. Ik krijg hem sowieso via de ADC (als het goed is) maar je zou toch mogen verwachten dat Apple een termijn voor deze upgrade-actie zou nemen die langer is dan de levertijd van hun produkten.

Kan je niet nog eens bellen en vragen of ze voor die ene dag niet coulant kunnen zijn?

Bijdrager
    danielpunt
    ”vdd”

Ik heb eens naar de apple store gebeld en het het onderste item blijkt mijn powerbook te zijn. Ik neem aan dat het bovenste item mijn draadloze toetsenbord + muis is. Ook wisten ze mij te vertellen dat ik hem a.s dinsdag/woensdag kan verwachten. De spullen moeten namelijk nog even samengevoegd worden en in één keer met TNT naar mij worden opgestuurd.

Nog wat vreemds trouwens: volgens het Apple up-to-date programma krijg je Tiger alleen toegestuurd indien je het apparaat op of ná 14 april 2005 hebt besteld. En wanneer heb ik hem besteld? Juist, 13 april. Ik krijg hem sowieso via de ADC (als het goed is) maar je zou toch mogen verwachten dat Apple een termijn voor deze upgrade-actie zou nemen die langer is dan de levertijd van hun produkten.

Volgens mij is het als je Mac kreeg op of na 14 april.

Ik heb mijn Powerbook besteld op 15 April 8)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.