2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Erikaatje

Powerbook problemen

Beste maccers!

er is een probleem met de powerbook van mijn baas en dat is het volgende:

Sinds gisteren reageren toetsen en muis niet meer (dus geen force quit mogelijk).. ook wil het scherm nog wel eens zwart blijven na het opnieuw opstarten en ook vanaf de tiger dvd opstarten wil niet.

Wanneer de accu er enige tijd uit gehaald wordt komt het beeld weer terug en soms willen de toetsen en muis dan ook ineens weer reageren om vervolgens ineens weer volledig vast te lopen.

Zojuist hebben we een backup proberen te maken maar op de helft bleef de powerbook alweer vast zitten, dus ook dit lukt niet.

We hebben nu geen enkel idee wat de oorzaak is en hoe we nu verder moeten.

Bij deze vraag ik of er mensen zijn die dit probleem herkennen en wat er aan te doen is.

Alvast heeel erg bedankt!

Bijdrager
    tarmac58

beste erikaatjuh
    ik kan je helaas niet helpen, – ik heb geen idee – het lijkt wel in de verte op het moederbord probleem waar mijn ibookje aan is overleden.
    maar ik wil even van de gelegenheid gebruik maken om zelf een vraag te stellen
    ik werk momenteel op een titanium G4 667MHz.sinds gisteren laad de accu niet meer bij.hij blijft hangen op 21%, voeding lijkt mij ok alleen het “lampje” wordt niet meer oranje maar blijft groen.
    op de accu brand geen enkel ledje
    weet iemand waar dit aan ligt? accu – voeding – laptop – mijzelf?
    en wat er aan te doen is enzo. er valt mee te leven maar echt mobiel ben je zo niet.
    bedankt

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.