5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    ilseke

powerbook netsnoer draadje zit los?

Heb me een bult gezocht, maar niets gevonden over het volgende: mijn netsnoer werkt soms wel en soms niet. Dat wil zeggen soms laadt ie en soms niet. Als ik aan het draadje frunnik dat loopt vanaf mijn PB naar het vierkante platte ding en dan aan de kant van de aansluiting met het vierkante platte ding, dan doet ie het soms als ik m in een bepaalde stand vasthoud.
    Het lijkt er dus op dat er een draadje niet helemaal strak vast meer zit. Nu is mijn vraag of iemand weleens heeft geprobeerd dat te repareren of dat er niets anders op zit dan een nieuwe kopen?
    Ik zit nogal ver van de verkoper van mijn laptop vandaan en ben dus niet in de gelegenheid daar langs te gaan. Daarnaast is de PB al meer dan een jaar oud dus garantie zal het niet meer zijn.

Bijdrager
    djdnl

Mocht het aan het stekkertje liggen die in de PB moet, zoek dan even de inkeping in de ronden om het middelste pinnetje, zet deze ff met een schroevendraaiertje een klein stukje uit elkaar.
    Dat werkte bij mij i.i.g.
    :roll:

Bijdrager
    ilseke

thanks, maar het ligt aan de aansluiting aan de andere kant.

Zou leuk zijn overigens als je jouw oplossing probeert terwijl het snoer nog in het stopcontact zit haha

Bijdrager
    djdnl

Ow, lekker bijhand op kerst! Waarom zit je daar eigenlijk? Nhtv? marine?

Bijdrager
    djdnl

Btw, zoveel stroom staat er niet meer op na dat “platte ding”

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.