11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iRick

Powerbook lichtelijk beschadigd na reparatie bij Machouse

Zaterdag heb ik mijn powerbook opgehaald nadat ik deze bijna een maand geleden heb gebracht voor reparatie aan een defecte harde schijf en een slecht fungerende spatietoets.

Uiteindelijk is dus de hardeschijf, toetsenbord en het moederbord vervangen. Nadat ik hem thuis uitpak en weer aanzet merk ik op dat er 2 krasjes op de onderste plaat van het toetsenbord zitten, net onder de spatiebalk is het dat schuin lopende plaatje.

Het is dus duidelijk dat dit gebeurd is tijdens het monteren van mijn nieuwe toetsenbord.

Sinds mijn powerbook 17″ nog maar 3 maanden oud is vind ik dit erg zonde, en misschien zal dit de prijs beinvloeden als ik deze ooit wil doorverkopen.

Nu was mijn vraag, welke stappen zal/kan ik ondernemen om dit opgelost te krijgen?

Rick

Bijdrager
    HSL

om te beginnen machouse bellen.

en ons beloven dat je je computer nooit meer laat repareren bij die prutsers.

Moderator
    Pete.Z

Als het idd daar veroorzaakt is,even bellen en melden.
    En niet laten afschepen.

Bijdrager
    midas
    ”HS-L”

om te beginnen machouse bellen.

en ons beloven dat je je computer nooit meer laat repareren bij die prutsers.

inmiddels is er volgens mij geen goede winkel meer te vinden in Nederland, overal gebeurd wel wat.
    is het geen tijd om eens een jaarlijks prijs voor de beste mac winkel te gaan maken?

Bijdrager
    macpro

Waar gerepareerd wordt kan altijd iets misgaan.
    Is niet leuk en je zult je zeker kl*t* voelen op zo’n moment.
    Maar neem gewoon rustig contact op met de reparateur en geef ze een kans om het op te lossen.

Bijdrager
    willemvanderveer

Mac support uitgeest is een prima winkel met goede service… kom er al jaren, en nog nooit boos de winkel uit gegaan. 1 keer hadden ze mijn beelscherm vervangen, maar de omlijsting niet goed teruggeplaatst. Toen hebben ze direct (de volgende dag) mijn hele beeldscherm cover vervangen. Zonder gezeur.

Bijdrager
    tijn22

Had je daar niet beter direct over kunnen bellen? Ik bedoel, morgen is het alweer woensdag, straks gaan ze nog zeggen dat je die krassen er in de tussentijd zelf op gemaakt hebt… :?

Maar het is wel shit:cry:

Bijdrager
    Hetz

Inderdaad, ook goede ervaringen met Mac Support Uitgeest. Had ‘white spots’ , geheel nieuw LCD scherm gekregen. Toppie!:D

Bijdrager
    Cars
    ”midas”

inmiddels is er volgens mij geen goede winkel meer te vinden in Nederland, overal gebeurd wel wat.
    is het geen tijd om eens een jaarlijks prijs voor de beste mac winkel te gaan maken?

Dat is een goed idee!! Met zijn allen op stap en testen doen en dan achteraf kijken welke goed uit de test komen :? :D

Bijdrager
    rvdm

Ik heb ooit m’n powerbookje laten repareren via apple (kapotte combo-drive binnen garantie).

Keurig gedaan – netjes opgehaald in mooi passende doos, keurig! Minder dan een week later kreeg ik ‘m terug.
    Alles weer werkend, maar met een heeeeeel irritant ‘randje’ tussen de buitenste (alu) en binnenste (plastic) behuizing.
    Misschien een halve of hele millimeter, maar ik irriteer me aan die dingen.
    Apple gebeld; volgende dag werd ‘ie weer opgehaald, en minder dan een week later weer terug. Met volledig nieuwe behuizing, met de plasticjes er nog op!

Bijdrager
    Sbojevets

MacSupport is wel de beste keten die ik ken! Altijd aardige lui en als je normaal je probleem voorlegt dan helpen ze je zeker! Een dikke 10 voor Mac Support en Apple Centre Centraal!

:P Leuk dit vraagt om een poll! Alleen heeft niet iedereen ervaring met dezelfde Centres. De een woont in Noord Holland en komt niet in Woerden en andersom natuurlijk. Jammer, geen poll…….:cry:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.