4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    ThinkApple

powerbook G4 blijft hangen bij “macosx start op”

Besten,

Ik heb een tijdje geleden “Zimbra” geinstalleerd, en na een tijdje leek het tijd om er dat weer af te gooien. Wat doe ik dus:

* ik gooi zimbra weg: ik delete de map “zimbra” op mijn hd, ik gooi alles weg wat de naam “zimbra” heeft en ik gooi hem (in mijn ogen legitiem) weg van mijn “user accounts” (dat als eerste uiteraard)

Daarna wil ik mijn appeltje restarten, en dat ging fijn, tot dat hij bij het blauwe scherm komt, met het bijhorende balkje dat voorbij schijft om mac os x op te starten.

MAAR dat kadertje verschijnt één seconde ofzo, en gaat dan weg en mijn computertje blijft daar cirkeltjes draaien: een donkerblauw scherm met zo een “denkcirkeltje” en een lichtblauw scherm wisselen elkaar af…

ik geraak er natuurlijk niet meer in nu…

Iemand die een oplossing heeft voor dit rrrrrrrrrrrrotte probleem?
    anyone? alstublieft?

Hartelijk dank op voorhand!
    Groeten

Bijdrager
    Oppie

Opstarten van CD/DVD en dan eens kijken wat er aan de hand is op je HD (iets te veel weggegooid misschien).

Bijdrager
    iJoost

Misschien de handleiding eens lezen of zo… Als ik even snel Google dan vind ik dit:

http://wiki.zimbra.com/index.php?title=UnInstall_Zimbra

Bijdrager
    ThinkApple

dat heb ik ook gevonden, maar dat wilde niet luisteren… het zal wel aan mij liggen, daar twijlfe ik niet aan…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.