11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    monsterke

Powerbook 1,5 Ghz nog steeds last met display ?

Hier en elders op verschillende forums gelezen dat er witte vlekken of onregelmatigheden opduiken qua verlichting op de 15 inch powerbooks en in mindere mate ook bij de 17 inch

is dit voornamelijk bij de “oudere” 1st generation alu’s of nog steeds bij de nieuwste 1,5 ghz alu’s ?

Bijdrager
    Oupro

Tegenwoordig zie ik het eigenlijk niet meer voorbij komen hier op het forum. Ik verwacht dus dat het een probleem is wat alleen bij de eerste alu powerbooks gespeeld heeft. Als je overweegt hem aan te schaffen kun je altijd bij de dealer ook nog even vragen naar bekende problemen bij het model.

Bijdrager
    Esquare
    ”monsterke”

is dit voornamelijk bij de “oudere” 1st generation alu’s of nog steeds bij de nieuwste 1,5 ghz alu’s ?

Het betrof problemen met de bevestigingstape aan de achterzijde van de lcd-schermen, waar alleen de modellen van de eerste productieweken te maken hebben.

Bijdrager
    monsterke

ok dat doe ik … hoewel dealers misschien niet echt spraakzaam zullen zijn hierover ???
    anyway sta op het punt eentje te bestellen…

en dan

2 weken wachten :(

Bijdrager
    monsterke

Dealer zegt dat hij dat dit meer dan 6 maanden onder controle is en hij dat niet meer gezien heeft …

OK bij deze heb ik ineens eentje besteld

dus een nieuwe virgin Mac user

:lol:

Bijdrager
    Oupro

Gefeliciteerd met je aankoop!

Bijdrager
    monsterke

Bedankt !

ik heb gekozen voor de 15 inch en extra uitgegeven om de 1,5 GB superdrive met extra memory (1 GB in 1 reep ) een 5400 rpm 80 GB disk de 128 Mb versie van de ATI als configuratie te hebben
    ineens office 2004 bijgekocht …

lijkt me toch niet onaardig

is het waar dat je de taal van het Mac OS X gewoon volledig kan veranderen via een menu ?

Bijdrager
    benj1989

yeb

Bijdrager
    monsterke

cool :mrgreen:

want office is in het engels en ik zet dan liefst alles in het engels…

nog een klein vraagje

het toetesenbord in belgiĆ« is AZERTY heeft dit dan ook een “minder goede” indeling dan het engelse toetsenbord (heb iets opgevangen van een slecht geplaatste of te kleine ENTER toets)

Bijdrager
    Ednolb

Het AZERTY keyboard van de powerbook heeft inderdaad een tamelijk kleine ENTER-toets, maar ik denk dat dat een kwestie van wennen is…

Bijdrager
    Erick Verlee

Gefeliciteerd met je nieuwe aankooop!
    Je gaat daar heel blij van wprden. Ik heb de mijne ook pas en ik geniet met volle teugen!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.