13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

powerbook 12 inch op lcd-tv

Ik wil mijn powerbook 12 inch aansluiten op een lcd tv.
    Kan dat ? En met welke aansluiting/kabel?

Kan ik dan met een bluetooth muisje en toetsenbord mijn pb naast de tv leggen en bedienen ?
    M.a.w. klein mediacentertje en internet op mijn lcd via de pb ?

Laat het me weten aub. klinkt mooi toch ?

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    Nietzman
    ”KarelWillem”

Ja dat kan.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=88396-nl

Ik denk eerder deze. :’).

Inactief
    Anoniem

De kabel op het plaatje is alleen voor een iBook, en niet voor een PowerBook, te lezen wanneer je de link opent.

Edit: Nietzman was me nét voor

Bijdrager
    appleimacg5

Als ik het goed begrijp heb ik die kabel dus al gekregen bij de pb ?
    En in welke aansluiting moet van de tv moet ik hem doen dan ?
    En kan de powerbook dicht geklapt zijn als ik hem wil gebruiken ?

Veel vragen dat realiseerik me wel!

Bijdrager
    Furious

De Mini-DVI naar S-Video kabel heb je niet standaard bij je 12″ PowerBook gekregen als het goed is. Je krijgt alleen de Mini-DVI naar VGA en Mini-DVI naar DVI aansluiting. De S-Video kabel is los te koop voor 20 euro dacht ik.

Check voor de zekerheid of je LCD-TV geen HDMI/DVI aansluiting heeft, dan hoef je de S-Video kabel niet aan te schaffen.

Bijdrager
    KnarfV

Afhankelijk van de aansluitingen op je LCD televisie. Ik heb een LCD TV met een VGA ingang. Met behulp van de mini DVI naar VGA adapter (bijgeleverd met je Powerbook) heb je dan een prachtig groot scherm. Het geluid apart aansluiten via de hoofdtelefoonuitgang van je Powerbook, met een verloopje naar 2x tulip stekkers heb je dan stereogeluid op je TV.

Inactief
    Anoniem
    ”Furious”

De Mini-DVI naar S-Video kabel heb je niet standaard bij je 12″ PowerBook gekregen als het goed is. Je krijgt alleen de Mini-DVI naar VGA en Mini-DVI naar DVI aansluiting. De S-Video kabel is los te koop voor 20 euro dacht ik.

Check voor de zekerheid of je LCD-TV geen HDMI/DVI aansluiting heeft, dan hoef je de S-Video kabel niet aan te schaffen.

Je krijgt er alleen een mini-dvi > vga en een mini-dvi > dvi bij.

Bijdrager
    BenVG

om je powerbook te kunnen dichtsmijten moet je er een muis aan hangen, of een bluetooth muis.
    als je dan instelt dat een bluetooth apparaat je powerbook uit slaapstand kan halen dan zal hij terug aanslaan met z’n klep dicht.

Bijdrager
    Furious
    ”niekvangalen”
    ”Furious”

Ehm, ja? Dat schreef ik dus?

Bijdrager
    iRick

Op mijn lcd tv zit een normale dvi aansluiting zoals op een monitor, deze kan ik gewoon in mn powerbook pluggen, gaat hier wel om de 17inch powerbook:)

Inactief
    Anoniem
    ”Furious”
    ”niekvangalen”
    ”Furious”

Ehm, ja? Dat schreef ik dus?

Verkeerd gelezen…

Bijdrager
    appleimacg5

Maar hoe stel ik in dat mijn bluetooth muis mijn powerbook uit de slaapstand mag halen?
    In de voorkeuren (bt) zie ik dat vakje wel staan maar ik kan dat niet aanvinken. Wat doe ik fout dan ?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.