5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    sick

Power Mac G5

Goedenavond,

Als eerst wil ik even melden dat ik nieuw hier ben en na lang op het forum rond neuzen maar besloten om te registreren omdat ik wat hulp zoek!

Mijn vraag luidt als volgt:
    Voor een prikkie heb ik een Power Mac kunnen aanschaffen maar daar ontbreekt de videokaart van. In doe toekomst wil ik de kast gebruiken voor modden maar voor nu ga ik het systeem gewoon voor bij de iMac gebruiken of voor in de woonkamer. Volgens de serial die in de kast vermeld staat gaat het dus om een Power Mac G5 uit 2004. Exacte specificaties kan ik niet vinden aangezien er geen videokaart in zit.
    http://support.apple.com/kb/SP80 op de site staat vermeld dat er een FX5200 en 9600 XT in kan maar zit er verschil in de 2 systemen of zijn ze voor allebei compatible?

Na het uit halen van de HDD zie ik dat die 160GB groot is en ik weet bijna wel zeker dat deze zo geleverd is dus zou het een systeem geweest zijn met een 9600 XT.

TL:DR
    Waar kan ik voor een Power Mac G5 uit 2004 een videokaart vinden die niet belachelijk duur is?

Weltrusten :innocent:

Bijdrager
    1984

What graphics cards are provided by the Power Mac G5? Which have ADC ports and which have DVI ports? What is the maximum supported resolution on a primary and secondary display? klik

Mac Systems: Apple: Power Macintosh G5 klik

Apple Power Macintosh G5 2.0 DP (PCI-X 2) Specs klik
    [size=2]It shipped configured with 512 MB of 400 MHz PC3200 DDR SDRAM, a 160.0 GB (7200 RPM) Serial ATA hard drive, an 8X DVD-R/CD-RW “SuperDrive”, and a NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra (AGP 8X Pro) video card with 64 MB of DDR SDRAM. [/size]

Bijdrager
    sick

Dank voor de informatie, dat had ik nog niet gevonden.
    Nu is mijn vraag zouden allebei de grafische kaarten werken of is het soort van gebonden met elkaar?

Bijdrager
    Dr

Hier heb je enkele kaarten voor jou powermac g5.
    Met een schappelijke prijs.
    Is wel van een Belgische verkoper, maar normaal kan versturen geen probleem zijn.

Klik

Succes:smile:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.