5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Apple-Luke

Power button ook touch !!!

hallo,

mijn broer heeft een nieuwe ipod touch 8gb 2G gekocht maar nu is na 5 dagen de software trashed en de power button aanraak gevoelig geworden. je hoeft hem niet in te drukken ofzo aanraken is genoeg om de ipod in sluimer stand te zetten. is dit een fabrieksfout of een ding dat je in de instellingen kan aanpassen ben het zelf met mijn ipod nog nooit tegen gekomen dus lijkt me sterk.

Bijdrager
    madcat

het lijkt op statische ontlading of een fabrieksfout.

Bijdrager
    stijn23

Dat lijkt op een defecte drukknop. Bij mij werkte de de sluimerknop juist niet meer, waardoor hij enkel nog automatisch in sluimer geplaatst kon worden.
    Dat is gewoon in de garantie geregeld (een eerste keer dachten ze dat het opgelost was met een reset van de ipod, de tweede keer hadden ze door dat het toch hardwarematig was, en heb ik een nieuwe gekregen.)

Bijdrager
    Ewout

Fabrieksfout. Gewoon standaard garantie.

Verder zal ik geen opmerkingen plaatsen over taalgebruik, het ontbreken van leestekens en hoofdletters. :sealed:

Bijdrager
    bedhead
    ”Ewout”

Fabrieksfout. Gewoon standaard garantie.

Verder zal ik geen opmerkingen plaatsen over taalgebruik, het ontbreken van leestekens en hoofdletters. :sealed:

Het taalgebruik op fora in het algemeen, alsook het taalgebruik onderling gaat er sterk op achteruit. Wat ik toch betreur…

Wat betreft het topic, dit is een fabrieksfout. Dus ik zou er zo snel als mogelijk mee terug gaan.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.