13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

Postbussen indeling in Lion mail

Ik heb een deel Postbussen aangemaakt in mail van Lion zodat mijn post netjes in gepaste mappen terecht komen. Enkel de mails die binnen komen in inkomend worden met een rood bolletje met het aantal weergegeven in het Dock.

De andere mails die in de postbussen terecht komen worden nu niet meer weergegeven met een rood bolletje met het aantal in het Dock. Kan dit ook zodanig gewijzigd worden dat deze ook weer zichtbaar worden weergegeven in het Dock.

Bijdrager
    pinkie

Dat kan voor zover ik weet alleen maar met een plugin, Dockstar genaamd. Google er maar lustig op los:lol:

Bijdrager
    leopard

Dit zou de oplossing zijn,thanks.

Spijtig dat het betalend is, maar er is wel een trial versie voor het uitproberen van deze versie en tevens geschikt voor Lion schrijven ze.

Bijdrager
    pinkie

Ja hoor, het werkt prima bij mij op Lion en dat maakt het neer dan het geld waard. Tenslotte hebben de ontwikkelaars er werk in gestopt en waarom zou je daar niet voor betalen? De keus is altijd aan jezelf natuurlijk:cool:

Bijdrager
    leopard

Al goed dat ik hoor dat het goed werkt in Lion, Ik wil er best voor betalen hoor, zo gierig ben ik nu ook weer niet. Bedankt voor het te laten weten. Straks even de trial versie uitproberen en dan kopen.:grin:

Bijdrager
    iep

Waarom je er niet voor zou moeten betalen: omdat je dit standaard al kunt met een slimme map in Mail. Rekenen voor iets wat onderdeel is van de applicatie is geld verkwisten. Maak gewoon een slimme map aan waarin je alleen als regel opneemt dat de mail in bepaalde map moet zitten. Voeg voor iedere map waarvan je de nieuwe mail wil weten met zo’n regel toe. Als je de slimme map iets van “nieuwe mail” o.i.d. noemt vindt je het ook makkelijker terug. Daarna moet je in de voorkeuren van Mail in het eerste tabblad aangeven welke map hij moet nemen voor de rode badge in het Dock. Kies daar de aangemaakte slimme map. Klaar. Als je nu nieuwe mail in 1 van die mappen krijgt wordt dat meegenomen in die rode badge in het Dock.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Wacht even … als ik het goed begrijp wil je het totale aantal nieuwe berichten zien in het Dock-icoontje van Mail, ook al staan die mailtjes in verschillende postbussen?

Bijdrager
    leopard
    Jakko op 28 augustus 2011

Wacht even … als ik het goed begrijp wil je het totale aantal nieuwe berichten zien in het Dock-icoontje van Mail, ook al staan die mailtjes in verschillende postbussen?

Bedankt voor deze uiterste beste tip. Het werkt perfect.:grin:

Bijdrager
    leopard

Inderdaad geen zotte kosten doen, het geen wat Jakko Westerbeke en Iep schrijven. Het werkt prima op al mijn postbussen. Je hebt zelfs nog geen slimme postbussen nodig.

Bijdrager
    pinkie

Ja, correct, ik had de vraag verkeerd begrepen, excuses daarvoor.

Bijdrager
    leopard
    pinkie op 28 augustus 2011

Ja, correct, ik had de vraag verkeerd begrepen, excuses daarvoor.

Je bent geen excuus schuldig hoor, dat jij graag met Dockstar werkt, dan is dit geen probleem hoor. Ieder is zijn eigen baas, en je gaf een tip die ook een mogelijkheid zou zijn voor gebruik.

Bijdrager
    iep

Dat van Jacco moet je doen wanneer je het voor al je postbussen wilt. Dat van mij moet je doen als je alleen maar een paar specifieke wilt hebben.

Bijdrager
    leopard

In ieder geval, thanks allen voor de oplossing.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.