-
Q:InactiefAnoniem16 juni 2015 om 15:47
postbus onbereikbaar [opgelost]
Ik heb in maart jl mijn iMac ingericht en daarbij twee mailaccounts ingesteld.
Het heeft tot vorige week perfect gewerkt, maar sinds een week krijg ik voor een van de accounts vrijwel dagelijks een mededeling:Van datzelfde account komen wel berichten binnen op iPad en iPhone; het zit hem dus echt in de iMac. Ik kan van het betreffende mailadres op de iMac wel de mail ophalen via de webmail, dus de server is gewoon in de lucht.
Het andere mailaccount (ook andere mailprovider) geeft geen enkel probleem.
Aan instellingen etc heb ik niets veranderd, dus ik zit een beetje met de handen in het haar.
Over het algemeen verdwijnt de melding na 10 of 20 minuten, maar het blijft natuurlijk irritant.Iemand een suggestie waar te zoeken?
InactiefAnoniem16 juni 2015 om 17:28Ik kan het niet laten.
Heerlijk, zo’n reactie die me niks oplevert omdat de reageerder niet wil lezen.
In de melding wordt duidelijk dat het om imap gaat; verder heb ik gemeld dat de instellingen sinds maart dit jaar niet zijn gewijzigd en dat het al die tijd goed heeft gewerkt.
abbenhui op 16 juni 2015Ik kan het niet laten.
Heerlijk, zo’n reactie die me niks oplevert omdat de reageerder niet wil lezen.
In de melding wordt duidelijk dat het om imap gaat; verder heb ik gemeld dat de instellingen sinds maart dit jaar niet zijn gewijzigd en dat het al die tijd goed heeft gewerkt.
Gewoon even je account verwijderen en opnieuw instellen? Als het gmail is doet Google dat voor je als je bij nieuw email account op Google klikt en je Google account invult. Heb het net zelf gedaan.
InactiefAnoniem16 juni 2015 om 23:15@unlock32:
Dank. Geprobeerd. Ik ga even een dagje afwachten of het nu wegblijft.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.