-
abbenhui op 30 oktober 2015
Wat erg voor je …
baas
InactiefAnoniem31 oktober 2015 om 01:14Wat erg voor je …
baasJa, sorry. Ik kon het niet laten. Wat moet je nou voor zinnig antwoord geven op een vraag die geen enkele informatie bevat …
Ik denk dat Altik, toen hij een mail verplaatste, deze boodschap kreeg. Dat heb ik ook gehad. Dit kan een paar redenen hebben.
De eerste reden is of zou kunnen zijn dat het account niet bijgewerkt kan worden op de server. Dit kun je bij de accountinstellingen aanpassen, dat het mailprogramma ze niet direct verwijdert van de server.
Een tweede mogelijkheid, en dat wil soms helpen, is om de postbus opnieuw op te bouwen.
Mijn oplossing bleek te bestaan, door bij het e-mailaccount de bewerking op de server niet uit te voeren, dus niet direct verwijderen.
Ik bedoelde het volgende:Wanner ik een ingekomen email in het mailprogramma wil verwijderen naar de prullenmand dan verschijnt het bericht
dat het niet verplaatst kan worden naar postbus(“nul”).Het te verwijderen bericht verdwijnt wel naar de prullenmand,maar alvorens een volgende email kan worden verwijderd moet eerst het foutbericht weggedrukt worden.Dat is niet erg voor me,maar lastig!Het leek me een zinnige vraag en ik kon niet laten hierover een berichtje te plaatsen .Vandaar!
Dank natuurlijk voor de wel goede reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.