10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Altik

Postbus 'null'

Kkan mijn mails niet verplaatsen naar postbus’null’

Bijdrager
    abbenhui

Wat erg voor je …

Bijdrager
    flierefluiter

Wat bedoel je precies?

Bijdrager
    essiw

“null” is volgensmij een error code die aangeeft dat er niet correct ergens (in dit geval de postbus) naar verwezen is. Maar aangezien je verder geen informatie geeft…

Bijdrager
    wdele
    abbenhui op 30 oktober 2015

Wat erg voor je …

baas

Bijdrager
    Fingerlicking

Null is geen error code, enkel dat de waarde van een variabele niet gezet is, of te wel heeft de postbus geen id oid waar berichten naartoe gesleept kunnen worden.

Bijdrager
    abbenhui

Wat erg voor je …
    baas

Ja, sorry. Ik kon het niet laten. Wat moet je nou voor zinnig antwoord geven op een vraag die geen enkele informatie bevat …

Bijdrager
    pruus

Ik denk dat Altik, toen hij een mail verplaatste, deze boodschap kreeg. Dat heb ik ook gehad. Dit kan een paar redenen hebben.

De eerste reden is of zou kunnen zijn dat het account niet bijgewerkt kan worden op de server. Dit kun je bij de accountinstellingen aanpassen, dat het mailprogramma ze niet direct verwijdert van de server.

Een tweede mogelijkheid, en dat wil soms helpen, is om de postbus opnieuw op te bouwen.

Mijn oplossing bleek te bestaan, door bij het e-mailaccount de bewerking op de server niet uit te voeren, dus niet direct verwijderen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 6 maanden geleden door  pruus.

Bijdrager
    Altik

Ik bedoelde het volgende:Wanner ik een ingekomen email in het mailprogramma wil verwijderen naar de prullenmand dan verschijnt het bericht
    dat het niet verplaatst kan worden naar postbus(“nul”).Het te verwijderen bericht verdwijnt wel naar de prullenmand,maar alvorens een volgende email kan worden verwijderd moet eerst het foutbericht weggedrukt worden.Dat is niet erg voor me,maar lastig!Het leek me een zinnige vraag en ik kon niet laten hierover een berichtje te plaatsen .Vandaar!
    Dank natuurlijk voor de wel goede reacties.

Bijdrager
    essiw

^Dat is een heel ander probleem dan wat ik oorspronkelijk verwacht had, vandaar ook die reacties, omdat er gewoon te weinig informatie gegeven was. Ik heb echter geen flauw idee hoe je dat kan oplossen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.