16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

Postbank Girotel OnLine

Hallo,

zijn er mensen met ervaringen met Postbank Girotel OnLine? Ik wilgraag wetenof dit nou wel werkt op een Mac… het gaat hier om de online versie.

Bijdrager
    tennapel

Ja,

Als je Netscape 7 download zeker. Ik denk dat Mozilla ook wel moet werken en Safari ook, alleen onthoud Safari bij mij de codes niet.

Voor internet bankieren (dus de internetspaarrekening etc) heb je Netscape 7 nodig.

Bijdrager
    justketchup

Download Mozilla 1.0

http://www.mozilla.org/releases/mozilla1.0/

Die werkt perfect, met latere versies ging het wel eens mis, hoe het met de laatste gaat weet ik niet ik gebruik Mozilla alleen voor girotel.

Moderator
    Adriaan Mol

Werkt perfect in Camino, werkt ook in Safari, alleen je Girotel code word niet bewaar voor de volgende keer. Is makkelijk op te lossen, maar doen ze niet.

Bijdrager
    Walkingfingers

Met Safari en girotellen heb ik geen problemen!

Bijdrager
    Emarc

Met safari en Girotel heb ik alleen problemen als ik geld van mijn spaarrekening wil overmaken naar mijn girorekening of andersom.
    Voor de rest dien je voor het invullen van de 16 cijferige code in het debug menu MS5.1 te activeren

Bijdrager
    Dennis002

Girotellen werkt ook met IE (en onthoudt de codes…)

Internetbankieren gaat bij mij niet meer met Netscape 7. Wel kan je de Java Plugin uit Camino halen en in Mozilla stoppen, dan kun je daarmee Internetbankieren (en dat gaat dan weer niet met IE)

[/u]

Bijdrager
    markj

Met Nescape 7.01 kun je Postbank girotellen en internetbankieren zonder plugins, debugs of andere fratsen. Netscape 7.1 werkt in mijn handen niet, Mozilla, Safari, Camino, Explorer ook niet. Vaak kun je wel inloggen maar niet overschrijven of zijn er andere problemen zoals niet onthouden van codes.
    Netscape 7.01 kun je hier nog downloaden:
    http://wp.netscape.com/download/archive/client_archive70x.html

Bijdrager
    SvS

Ik gebruik IE alleen nog voor girotel. Werkt toch net iets beter dan op Safari. Maar het kan allemaal wel!! Dat was vorig jaar op dit moment wel anders geweest!

Bijdrager
    Frank

Mozilla Firebird werkt uitstekend!

Bijdrager
    Boskabouter

Camino werkt perfekt!

Moderator
    Strifer

ben toch van plan op mijn nieuwe imac (okay okay… de nieuwe van mijn moeder dan, maar ik ga hem ook gebruiken!) een BROWSER HEAVEN (stuk of 5 browsers…) te maken..

Bijdrager
    Emarc

Maar ergens is het toch belachelijk dat we ipv safari (iig mijn favoriete browser) er ook nog een andere naast moeten zetten?

Bijdrager
    GeMacert

Ik gebruikte Mozilla 1.4 met Camino plugin truc voor PB internetbankieren. Na update naar OS 10.2.8 werkte dit niet meer. Kreeg de bekende foutmelding dat beveilingsmodule nog niet was geladen enz.

Dit gebeurde ook onder de nieuwste versies van Mozilla (1.5), IE, Netscape, Camino en Safari. Heb zojuist Netscape 7.01 gedownload. Dankzij url van markj (bedankt!) en daar werkt het (tot nu toe) probleemloos. Ben dus huiverig om de upgraden naar 10.3 Zal je zien dat dit problemen zich weer gaat voordoen.

Het is inderdaad van de gekke dat je zoveel browsers moet gebruiken. Funda en Spaarbeleg bijvoorbeeld werken het beste onder IE. Mozilla gebruikte ik uitsluitend voor de Postbank. Camino had ik weer nodig voor de plugin truc. Kennelijk de ‘prijs’ die je moet betalen als je iets anders wilt/doet dan de grote (PC) massa. Het zij zo.:D

Bijdrager
    stuurt

Ik had ook altijd ruzie met girotel, altijd weer eindeloze code’s intikken, net al je opdrachten ingevoerd en komt er weer een 1 of ander melding dat het niet gelukt is… Heeeeeel vaak geklaagd bij de postbank, en uiteindelijk de postbank maar ingeruild voor abn amro… En sinds dien nooooit meer problemen met telebankieren gehad, en je kunt ook na 23:00 s’avonds een overboeking doen.. Dus, laat je Mac winnen en dump de postbank!!!

Moderator
    Strifer

toch is de postbank voor studenten en beginnende ondernemers een goede bank… en ik ga niet alles omgooien voor die dingen die ik met girofoon ook kan doen….. alhoewel het we makkelijk zou zijn. ach.. ik kijk het wel aan en ik heb altijd meerdere browser op mijn computer om te kijken hoe websites eruit komen te zien in verschillende systemen(browsers).

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.