10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Mono1

Postbank-Apple Store voor studenten

Mijn dochter studeert en kreeg een mailtje van de Postbank vanwege haar studentenrekening. Dit stond o.a in de tekst:

Superslick en razendslim: Apple brengt consequent lekkere producten uit. En dankzij een unieke Postbank-deal krijgen studerende klanten van Postbank vanaf nu tussen de 8% en 10% korting op alle producten van Apple, zoals iPod’s, iBook’s en iMac’s. Een beetje student laat dat natuurlijk niet liggen, dus ga snel naar de site en bestel!
    Ik wil korting op alles van Apple

Die laatste regel is een link naar de site. En wat gebeurt er als je die link (via Safari) aanklikt?

Helaas kunt u dit formulier niet op de juiste manier bekijken, omdat u gebruik maakt van een browser die niet wordt ondersteund. Onderstaande combinaties worden door Postbank ondersteund:

Windows XP met Internet Explorer 6.0
    Windows XP met Firefox 1.0
    Windows 2000 met Internet Explorer 5.5
    Windows 2000 met Internet Explorer 6.0
    Windows ME met Internet Explorer 5.5
    Windows ME met Internet Explorer 6.0
    Windows 98 met Internet Explorer 5.0
    Windows 98 met Internet Explorer 5.5
    Windows 98 met Internet Explorer 6.0
    Windows NT 4.0 met Internet Explorer 5.0
    Windows NT 4.0 met Internet Explorer 5.5
    Windows NT 4.0 met Internet Explorer 6.0
    Windows 95 met Internet Explorer 5.0
    Windows 95 met Internet Explorer 5.5
    MacOS 10.1 met Firefox 1.0
    MacOS 10.2 met Firefox 1.0
    MacOS 10.3 met Firefox 1.0
    MacOS 10.3 met Internet Explorer 5.2.3

Probeer je dus als bedrijf te communiceren met aankomende of huidige Apple-gebruikers, weet je het nog voor elkaar te krijgen dat een Apple-browser niet geschikt is!!!!

PRUTSERS!!!!!

[size=9:e196f4aad1]Die korting van 8 tot 10 procent is trouwens meer dan de normale onderwijs/studentenkorting!!!!!!!![/size:e196f4aad1]

Bijdrager
    Nikita

Daar hadden ze inderdaad wel even over mogen nadenken ja… Wat is de link precies? Wellicht is het domweg een browsercheck, die zijn nog te omzeilen.
    Maar inderdaad, die 8 tot 10 procent is volgens mij de gewone studentenkorting :|

Bijdrager
    foobar

standard student discount: 6 to 8 %
    6 i-line
    8 pro-line

Bijdrager
    Mono1

@Nikita:
    Link en dan door klikken naar ”
    Snel naar de Apple-Postbank Store”

Bijdrager
    chatsmit

Snel?:? Zelfs met camino werkt het niet.
    En trouwens, wat een mooie iBook foto.. Echt een stelletje prutsers daar.

Bijdrager
    Nikita

Ik vind dit echt ronduit zielig van de Postbank. Maken ze reclame voor de Apple producten, zijn ze te beroerd om Apple’s systeem en browser te ondersteunen! :sealed:

Bijdrager
    iDanny
    ”chatsmit”

Snel?:? Zelfs met camino werkt het niet.
    En trouwens, wat een mooie iBook foto.. Echt een stelletje prutsers daar.

Hmm raar.
    Ik gebruik de ‘nightly build’ van Camino en bij mij werkt het wel.

Moderator
    Strifer

Schofterig dat safari niet goed werkt zeg! ik probeer nu met Camino en Firefox. Beiden doen er erg lang over.

Hmm.. opzich we leuk dit. Hoe lang zou deze actie duren? Ik wilde namelijk wel een nieuwe macbook of een macbookpro gaan kopen. Maar dat komt allemaal nog.. ik moet eerst naar curacao:D

EDIT: goed.. Camino en Firefox weigeren. Hmm. kan je er alles kopen of is het alleen maar een select aanbod?

EDIT2: ik krijg zelfs een browser error als ik een e-mailklant wil indienen……. vandaar dat ze nooit klachten krijgen van gebruikers….

Bijdrager
    Mono1

Tja, en als je dan een mailtje stuurt waarin je het nogal vreemd vindt dat ze Apple-produkten met korting aanbieden, maar de browser van Apple niet ondersteunen, dan krijg je dit antwoord:

Geachte meneer ………,

Vervelend dat het niet gelukt is om middels de Safari browser op uw Apple computer gebruik te maken van de formulieren op de Postbank website.

De Postbank heeft http://www.postbank.nl ontwikkeld aan de hand van zoveel mogelijk wensen van de gebruikers. Bij de ontwikkeling van een volgende versie nemen wij ook uw wensen in overweging.

Met vriendelijke groet,
    Postbank N.V.

Mw. drs. I.M. van der Wal
    Hoofd E-commerce en E-mail

Droom maar lekker verder……. :innocent:

Bijdrager
    Guido4ever

Die plaatjes zijn zeker met paint bewerkt ofzo, de iMac en de iPod Nano staan ook half op de foto :P

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.