18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

postal 2 komt naar de mac

Mss wat oud nieuws, maar er was hier nog geen topic over. Het ultra gewelddadig spel Postal 2 komt naar de mac. De bedoeling van het spel is simpel. Alle opdrachten die op je TO DO LIST staan uitvoeren en ondertussen zorgen dat niemand je begint te haten, of je hebt het zitten.

Meer info http://www.insidemacgames.com/news/story.php?ArticleID=7760

Zelf heb ik het al een gespeeld op een wintel bak. Het is leuk, maar met tijden toch wel zeer gewelddadig.

Bijdrager
    ParadoX

Ik heb de ook op de PC bekeken en ik vindt het een erg stom spel. Misschien komt dit omdat ik alleen level 1 heb gespeeld want veel zin om verder te spelen had ik niet.

Het zag er lelijk uit (en de pc in kwestie was niet oud), je moest er toch ook allerlei dieren en neerknallen:?

Bijdrager
    Sad

Het nieuws is van 2003 maar ik heb de Mac versie nog nergens gezien…

Bijdrager
    Hanhart
    ”ParadoX”

Ik heb de ook op de PC bekeken en ik vindt het een erg stom spel. Misschien komt dit omdat ik alleen level 1 heb gespeeld want veel zin om verder te spelen had ik niet.

Het zag er lelijk uit (en de pc in kwestie was niet oud), je moest er toch ook allerlei dieren en neerknallen:?

klopt als een bus , het ziet er niet uit. En je kunt idd alles neerknallen, ik vond het spel wel leuk, maar wees gerust ik zou zoiets in het echt nooit doen

Bijdrager
    fistkikker

alles neerknallen dat beweegt? spreekt mij ook altijd wel aan!

in een spelletje dan…

Bijdrager
    cabbie

Voor degene die die niet weten:
    “to go postal” is correct Amerikaans voor volledig doorslaan.
    Postal workers (post-beamten) in de VS zijn slecht betaalde, slecht opgeleide lieden die het niet altijd makkelijk hebben. In het verleden is het dan ook een paar keer gebeurd dat zulke lui met zwaar geschut (machine geweren e.d) naar het werk gingen en collega’s neerschoten. “To go postal” dus. Iedere Amerikaan weet wat het is.

Bijdrager
    hanzwillem
    ”Waterman”

in een spelletje dan…

yep, en je kunt urineren over iedereen, erg grappig. De lieden kunnen dat namelijk niet waarderen:)

Bijdrager
    Hanhart
    ”Waterman”

in een spelletje dan…

Ben je u sarcastisch bezig? :?

Bijdrager
    fistkikker

nee, hoor. Quake, unreal, doom, al vanaf de originele castle wolfenstein vind ik spelletjes waar je ongegeneerd alles neer mag maaien het leukst. Ik heb een hekel aan spelletjes waar je rond moet sluipen en niet gezien worden enzo. Als ik een bewaker in het vizier krijg knal ik ‘m overhoop.

En als dat niet goed uitpakt in een spelletje vind ik het spelletje niet leuk.

Noem me beperkt, maar het is niet anders…

Bijdrager
    Hanhart

Oeps sry, het was me even niet duidelijk :oops:

Bijdrager
    olbo

Ik weet dat dit spel al uit is voor de mac! Heeft iemand al ervaring met dit spel? Waarmee valt het spel het beste te vergelijken? Doom? Ik hou niet van spelletjes waarbij onder elke toets een functie zit en waarbij je ook nog stil moet sluipen(zoals splinter cell). De bediening van Doom kan ik net onthouden :wink:

Bijdrager
    ganondorg

ik heb ehm al (gedownload daar niet van ehn nee niet de demo) wie heeft ehm nog meer (multi-lol)

Bijdrager
    Tweety
    ”olbo”

Ik weet dat dit spel al uit is voor de mac! Heeft iemand al ervaring met dit spel? Waarmee valt het spel het beste te vergelijken? Doom? Ik hou niet van spelletjes waarbij onder elke toets een functie zit en waarbij je ook nog stil moet sluipen(zoals splinter cell). De bediening van Doom kan ik net onthouden :wink:

Het spel ziet er echt grafisch goed uit, de Ati 9000 Pro die ik heb in mijn Mac heeft er geen problemen mee in 1024×768 en andere opties helemaal open.

Je moet bepaalde opdrachten doen (per level) in het spel, maar de problemen blijven je achterna zitten. Je kan het spel op een paar manieren spelen.
    Wees een brave burger die zoveel mogelijk problemen uit de weg gaat en alleen dood uit zelf verdediging.
    Of wees een maniak die mensen dood, zodat je achtervolgd wordt door de poitie die je het leven zuur maakt zodat je de opdrachten minder snel uit kan voeren, en je kan belanden in het gevangenis, waar je uit ontsnappen kan.:)
    Online spelen is ook mogelijk, ook die werelden warin je speelt zijn best leuk opgezet en zien er ook goed uit. Vele wapens zijn mogelijk, laatst heb ik iemand in het spel (even netjes schrijven) er onder geplast, en ik kon er zo lang mee door gaan dat die er ziek van werdt en begon te overgeven. :bigsmile:

de besturing kan je helemaal aanpassen naar eigen inzicht, als je een twee knops muis hebt met scrollwiel, dan ben je al voor 60% onderweg met je besturing.

Hier de link naar de official website.
    http://www.gopostal.com/

Bijdrager
    Stovo

Graag had ik dit spel met officiele cd en doos maar blijkbaar versturen die mensen van running with scissors naar de USA en Belgiƫ maakt daar geen deel van uit. Dus ik zit met een probleempje.
    Iemand die me kan helpen ?

Bijdrager
    ganondorg

je kan em downloaden maar je kan em daar ook internationaal bestellen:D

Bijdrager
    Tweety

Ik dacht hem ook al gezien te hebben op http://www.macka.nl
    Kan je hem daar wel bestellen. Maar er is ook een belgische games web shop, ik kan er even niet meer op de naam komen….

Bijdrager
    Tweety
    Bijdrager
    Stovo

Hey
    Bedankt!
    Maar bij macgames staat gewoon de link naar die USA site dus ik zal eventjes profiteren van de Nederlandse organisatie:)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.