3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    LucM

Porteerdatum nieuw abonnement

Heb een vraagje waar waarschijnlijk een heel logisch antwoord op is, maar kom er even niet uit.

Heb onlangs een nieuw abonnement afgesloten bij KPN met nummerbehoud. Mijn huidige provider is Vodafone en het abonnement loopt 28 maart af. Nu valt het me op dat de werknemer van de KPN winkel de porteerdatum op 8 april heeft gezet.

Wat betekent dit effectief voor mijn nummer en mijn abonnement? Ik neem aan dat na 28 maart Vodafone mij geen internet etc. meer aanbied en mocht ik dan gaan internetten dat het me dan een klap geld gaat kosten. Kan ik dan al het kaartje van KPN erin gooien? Of heb ik dan tot 8 april mijn nummer nog niet?

De beste man in de winkel had er wat over gezegd meen ik, maar kan het me niet meer herinneren. De KPN site is ook lekker duidelijk en Googlen heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt. Juist in de periode eind maart en begin april is het echt noodzakelijk dat ik bereikbaar ben en blijf, wie kan het voor mij verduidelijken?

Geblokkeerd
    Anoniem

Je KPN kaartje zal werken alleen dan nog niet met je oude nummer, dat oude nummer zal pas gekoppeld zijn op 8 april. Je hebt dus even een tijdelijke nummer. Maar om het echt zeker te weten zou ik even contact opnemen met de KPN webcare.

Bijdrager
    Niels

Voor dit soort dingen kun je eigenlijk beter gewoon de klantenservice van KPN bellen, KPN webcare is hier niet al te snel en duidelijk in naar mijn ervaring.. Ik weet niet of je al betaalt voor het abonnement, maar het tijdelijk nummer dat je hebt gekregen is dan al actief.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.