6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MasterSem

Portable Speakers voor in rugzak.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een betaalbare, portable speaker die ik in mijn rugzak kan doen.
    (Het liefst in het voorvak, de rugzak is een schooltas van Eastpack.)

De speaker moet in ieder geval een goede bass hebben, omdat ik veel dubstep luister.
    Verder moet het zoals ik al zei in het voorvak kunnen passen, een soort “bar” speaker dus.

Heeft iemand een idee?

Bijdrager
    segher

mijn broer heeft deze : Logitech Pure-Fi Anywhere 2
    geven best goed geluid alleen denk ik net iets te groot voor je voorvak
    als je iets compacts wil moet je denk ik voor deze gaan van logitech : Logitech Rechargeable Speaker S315i
    maar sowieso bij de meeste kleine boxjes moet je niet veel bas verwachten omdat ze zo klein moeten zijn.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Ik heb toevallig gisteren op de vrijmarkt voor €10,- de Pure-Fi Mobile speakers gekocht.
    Het geluid is echt super voor zulke kleine speakers, en ook het bluetooth is erg fijn.
    Maar waar ik vooral blij om ben is de ingebouwde batterij!!! Er staat op de doos dat je er tot 12 uur lang muziek mee kan luisteren, maar dat is zelfs langer!!

Echt super:)

Bijdrager
    The Jesus

heb niet gekeken naar de verbindingsmethode maar er lagen bij kruidvat logitech wirelessspeakers voor 30 euro.

Bijdrager
    Koezel

Goede bass kun je in iedere ‘portable’speakersysteem wel vergeten.
    En hoe meer laag je weer wil geven, hoe meer stroom dat het kost.
    Laag weergeven slurpt energie.

Bijdrager
    KarelWillem

Geinig. Hebben we opeens weer topics uit 2012 als ‘nieuw’?

Anyway:
    Ik heb een Creative Airwave HD. Pracht geluid, en dat kan redelijk laag weergeven. Wel een zwaar ding.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.