23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Moderator
    Jan David Hanrath

Wat vind jij de beste iOS 5 feature?

Vanavond staat iOS 5 klaar in iTunes, bomvol nieuwe functies voor een draadloze gesynchroniseerde toekomst.

Wat vind jij de beste vernieuwingen in iOS 5? Geef het aan in deze poll.

Moderator
    Mac Daddy

Welke Poll Jan David?:wink:
    Mocht Siri een iOS feature zijn en niet enkel aan de iPhone 4S zijn toegewezen. Dan stem ik voor Siri.

Moderator
    Jan David Hanrath

@Mac Daddy… Nadeel van OMT: eerst moet je de post plaatsen, daarna kun je pas een poll aanmaken… Maar, hij staat er nu! :crazy:

Bijdrager
    Renko

AirPlay mirroring zou een goede zijn om presentaties op een beamer te geven. Alleen bestaat er nog geen app die dit ondersteund omdat Apple hiervoor een beveiliging tegen heeft ingebouwd (aldus de makers van AirServer).

Bijdrager
    Renko

De nieuwe gestures op de iPad werken ook super handig. Multitasken gaat nu echt heel snel.

Bijdrager
    vanhyfte.johnny

Zonder twijfel notificaties:lol: Ik word gek van al die blauwe kadertjes nu.

Bijdrager
    madcat

zelf lijkt me tabs echt handig, op dit moment gebruik ik op de ipad veel tabs, en dat is in 4.x traag!

Bijdrager
    Frunk
    Renko op 12 oktober 2011

De nieuwe gestures op de iPad werken ook super handig. Multitasken gaat nu echt heel snel.

Werkt dit ook op de iPad 1?

Bijdrager
    PowerMacje

Nee, enkel op de iPad 2.

Bijdrager
    Yggdrasil

Er zijn veel verbeteringen mijns inziens. Zo ook het notificatie centrum. Vele malen handiger én overzichtelijker dan die archilelijke blauwe kaders die me altijd stoorden als ik met iets bezig was.

Voor mij wordt de beste functie-prijs uitgereikt aan het draadloos synchroniseren. Geen kabeltjes meer die je kunt vergeten en overal waar je internet hebt kun je nog snel iets op je iPhone zetten! Ideaal dus.

Bijdrager
    fredtreebusch

Jammer dat Siri er net tussen staat.

Bijdrager
    Frunk
    PowerMacje op 12 oktober 2011

Nee, enkel op de iPad 2.

Raar, Tijd geleden ingeschakeld via XCode.

Bijdrager
    pjotr

ik ben vooral heel erg blij met alle functies samen die je idevices pc free maken. het is moeillijk kiezen omdat ze hier lostaan en eigenlijk heb je niks aan configuratie zonder computer als je daarna toch met kabel moet syncen. ik zou in zo’n poll pc-free als fueture noemen en niet allemaal losse dingen.

Bijdrager
    iLarsNL

WiFi-sync! Gewoon als ik aan het slapen ben syncen. yay!
    Nu nog wireless charging en dan ben ik helemaal happy, maar dat zal nog wel duren tot iOS 20

Bijdrager
    Wijtze

Ik zag net dat app-updates nu ook tegelijk gaan? Moest negen updates uitvoeren en er gingen een aantal tegelijk!

Bijdrager
    Afroman

Kan je nou een gratis Me.com mailaccount ook op een mac gebruiken?(Lion)

Bijdrager
    lucschram

Ik vind iMessage wel cool.

Bijdrager
    symf

Heb lang op notifications gewacht. Erg handige feature. Wat nog handiger is? Siri. Erg jammer dat het niet op de iPhone 4 met iOS 5 zit :slant:

Bijdrager
    iHam

Gebruik nu imessage heel veel. In de herfstvakantie kan ik mij er volledig op storten hoe het allemaal werkt.

Bijdrager
    Lexis

Btw, de Cards applicatie is beschikbaar in de App Store

Inactief
    Anoniem

By far Wi-Fi Sync en iMessage.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik weet alvast wat ik mijn vriendin cadeau moet doen… Een witte iPod touch.
    Ik gebruik whatsapp om te communiceren tussen mijn iPhone en haar Blackberry maar drie vierde van de tijd ligt dat netwerk gewoon plat en moet ik alsnog sms-en.

Ideaal dus, dat iMessage.

Bijdrager
    Brainalyser

Ik vind de multitasking gestures by far de beste “nieuwe” feature in ios 5, jammer dat die niet in de poll staat. Ik heb nieuwe tussen haakjes geschreven omdat ik er al stiekem gebruik van maakte door het te activeren met de welbekende xcode activatie. En dat is wellicht voor heel veel ipad gebruikers hier het geval geweest, misschien dat die daarom ook niet in de poll staat omdat die niet echt nieuw was voor velen. Al moet ik zeggen dat het een stuk sneller en snapier werkt nu het er officieel in zit. Maar voor mensen die het nog niet hadden moet dit toch een verademing zijn? Ik zou in ieder geval niet zonder kunnen. Wel heel vreemd overigens dat deze feature niet werkt voor de ipad 1, hopelijk komt dat in een volgende kleine update ook nog voor hen beschikbaar want ik vind het echt een must have feature.

Als tweede keus zou ik dan gaan voor notifications of wifi-sync. Aangezien ik mijn ipad alleen sync wanneer er een nieuwe ios-update beschikbaar is en dat dus niet zo veel gebruik brengt notifications voor mij meer verandering en daarmee verbetering met zich mee.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.