21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Ni3l55

Poll: Wat is jouw favoriete nieuwe feature in iOS 6?

iOS 6 is klaar om op 19 september te worden gedownload.

In iOS 6 zijn er een heleboel nieuwe features toegevoegd en word IOS steeds beter en beter,
    maar wat is jouw nieuw favoriet in iOS 6?

voor een uitgebreide info over de nieuwe features van iOS 6 Klik

Edit helaas kan je een poll niet veranderen maar hier 2 nieuwe features voor de iPad:
    Siri, klok app

Bijdrager
    computer space

Bootcamp voor Android.

Bijdrager
    Ni3l55

zelf gestemd voor de nieuwe kaarten app hier heeft Apple zeker hard aangewerkt en je hoeft nu ook geen TomTom of TomTom app kopen van 60 euro.

Bijdrager
    MBPuser

ik vind dat ze in IOS 6 een feature moeten bouwen die dit soort polls blokkeert. Hoe kan je weten wat je favoriete iets is van iets wat er nog niet is?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Beta is het toverwoord. :sarcastic:

Bijdrager
    MBPuser

Oke speciaal voor jou dan:

ik vind dat ze in IOS 6 een feature moeten bouwen die dit soort polls blokkeert. Hoe kan je weten wat je favoriete iets is van iets wat er nog niet definitief is?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

:thumbsup:
    Als Niels die optie er even bijzet is iedereen blij.;)

Bijdrager
    MBPuser

:kiss:

Bijdrager
    Appeltje
    MBPuser op 03 september 2012

Oke speciaal voor jou dan:

ik vind dat ze in IOS 6 een feature moeten bouwen die dit soort polls blokkeert. Hoe kan je weten wat je favoriete iets is van iets wat er nog niet definitief is?

Over heel het internet wordt gespeculeerd over de iPhone 5, dus waarom op een Apple forum niet?

Bijdrager
    MBPuser

*zucht*

Omdat het niet over de iPhone 5 gaat misschien?

:nerd:

Bijdrager
    Appeltje

Oeps! Ik zat net nog in een ander topic, waar het over de iPhone 5 ging.. My bad;)

Bijdrager
    100percentme

In iOS 6 verandert de statusbalk naar de kleur van de bovenste balk in een app.

Dat is toch echt mijn favoriet:)

Inactief
    Anoniem

Ik hoop op een functie die een iPhone tenminste een uur blokt wanneer iemand iOS fout schrijft. :thumbsup:

Bijdrager
    Ni3l55

Ja sorry hoor :angry:

Bijdrager
    Ni3l55

Ik heb het veranderd over dat iOS 6 er nog niet is
    vele mensen die beta’s draaien weten hoe iOS 6 werkt en de andere weten dat eigelijk ook via het WWDC en vele andere berichten.

Bijdrager
    Ni3l55

iOS 6 is klaar om op 19 september te worden gedownload.

Bijdrager
    spywurm

Waar ik het meeste naar uitkijk (heb de beta/GM niet, hoeft ook niet) is misschien iets klein en belachelijk,
    maar wel effectief: Do not disturb. Staat hier niet op dus heb ik maar voor de nieuwe kaart app gekozen.

Vreselijk irritant als ik altijd het licht zie aanspringen als mijn iphone in mijn dock op mijn nachtkastje staat. Daar gaat die dan geen last meer van hebben. Gelukkig!

Bijdrager
    Ni3l55

Volgens mij hoort de Do Not disturp knop bij de nieuwe telefoon App, zo heeft Apple dat gezegd

Bijdrager
    spywurm

Heb net de GM op mijn 4s gezet, eigelijk niets speciaal. Redelijk saaie update. En de maps app is ook niet ZO goed hoor. Heb bij 3d buildings al heel wat kromme gebouwen gezien en een brug waar het water schuin mee omhoog gaat. Het moet allemaal maar kunnen he. :-p

Bijdrager
    Ni3l55

Wel beter dan de Google earth app daar zijn de 3D gebouwen nog schuiner en loopt het water aan de rand heel hoog.

Bijdrager
    Ni3l55

iOS 6 is nu beschikbaar voor:
    Vanaf iPhone 3GS
    iPad 2/3
    4de gen. iPod touch

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.