30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:
    Bijdrager
    eMacPaddy

Politieke partij van Peter R. de Vries

Het is eindelijk zover.
    Weer een of andere knuppel die denkt NL “op de juiste manier” te kunnen regeren.
    En het ergste is dat ik het met de de eerste punten van zijn partij wel eens ben.
    meer info,
    http://www.nu.nl/news/519578/11/Politieke_partij_van_Peter_R._de_Vries.html

Bijdrager
    Viva

He’s got my vote ‘-)

/ als het tenminste een beetje goed geregeld overkomt

Zijn punten lijken me in orde, met alle extremisten kan ik niks (links noch rechts) en D66 blijft te veel in de jaren ’60 hangen

Bijdrager
    vogel

Hij is toevallig wel “een of andere knuppel” die van aanpakken weet.

Bijdrager
    Le-Fab

ik had het eigenlijk niet verwacht
    maar toen ik het las dacht ik
    laten we kijken of hij wat goed doet

Bijdrager
    midas

stem op de PRDV dan heeft u altijd een alibie!

sukkels zijn het allemaal:P :wink:

Bijdrager
    Aardsengel

Spijtig, weer een mediageile ansichtkaart erbij.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Vraag me niet waarom, maar om de één of andere reden heb ik die Peter R. de Vries altijd een narcistisch, ijdel mannetje gevonden. Nog erger dan Pim. Instinctief staat die man me tegen.

Bijdrager
    Viva

haha… PRDV is een narcistisch, ijdel mannetje die ook nog eens mediageil is – sukkel zou ik hem niet noemen – maar wat is het verschil met huidige politici?

:-)

en: hij heeft nog een pré, in al die jaren mediageile optredens heb ik hem niet op echte fouten kunnen betrappen ‘-)

Bijdrager
    Apfel

Hij ijdel is dat heeft wjgmspeedy wel goed gezien, het is eigenlijk de Peter R de Vries Partij.

de politieke partij ‘Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Voortuitgang’ (PRDV) opgericht. De naam van de partij wordt gevormd door Peters initialen.

En dan weer het probleem van het vullen van de kamerzetels, waar haal je de gechikte kandidaten vandaan?

Bijdrager
    J-roen

Dat wordt wel weer heel leuk. Al die reconstructies van kamerdebatten bij “Den Haag Vandaag”.

Een minister van Justitie zal hij ongetwijfeld wel kunnen leveren.

Bijdrager
    vogel
    ”wjgmspeedy”

Vraag me niet waarom, maar om de één of andere reden heb ik die Peter R. de Vries altijd een narcistisch, ijdel mannetje gevonden. Nog erger dan Pim. Instinctief staat die man me tegen.

Elke persoonlijkheid die z’n kop op de televisie wil hebben zal daar alles voor doen. Mediageil zijn ze allemaal, maar op de een of andere manier sla ik Peter R. de Vries serieuzer aan dan al die andere hoeren, die het in de politiek hebben geprobeerd. Pim Fortuyn reken ik ook niet bij die hoeren, al was hij wel ijdel en al was ik het niet met hem eens. Fortuyn had wel nagedacht, alleen niet over zijn “personeel”.

Bijdrager
    bommels

Nouja, Dhr Fortuyn wilde toch zo’n beetje iedereen er weer uit donderen als hij die kamerzetels eenmaal binnen had? Hij begreep donders goed dat je niet met van die halfmafiose vastgoedboeren in de kamer moet gaan zitten. Zijn ideëen spraken mij totaal niet aan, maar dom wassie niet.

Bijdrager
    vogel

Ik neem aan dat Peter R. de V. (euhhh…) dat niet zal doen, zijn halfmafiose vastgoedheren eruit flikkeren. Hij weet als geen ander wat dat voor gevolgen heeft… :)

Bijdrager
    Turbanus

Vanavond even kijken wat hij te onthullen heeft over de laptop van Tonino….. Andere gegevens zouden pijnlijk zijn voor Donner…..
    Als de Vries een “open” en duidelijke politieke partij wil stichten en houden, geef ik hem een goede kans. De PvdA heeft tot op de dag van vandaag nog geen duidelijk “ja” of “nee” tegen de europesche grondwet gesteld. Dat gekonkel moet weg dus. Harder optreden tegen criminelen en minder bureaucratie voor de politie.Dat spreekt me wel aan dus.

Bijdrager
    Paulo

Peter R. Wie?!?!

Bijdrager
    Tigertail

ik ben benieuwd of hij dan nog doorgaat met zijn misdaadprogramma.
    lijkt me een beetje moeilijk te combineren.

Bijdrager
    iPod Jimmy

was ik maar 18 dan kan ik stemmen op Peter R(epelsteeltje) de Vries…

Bijdrager
    fistkikker

PRDV, voor wie z’n ei niet kwijt kan bij LPF, Groep Wilders, Leefbaar Nederland of een andere randgroeppartij.

Ik zou hard lachen als ik niet bang was dat heel wat Nederlandse sukkels nog voor die gast gaan stemmen ook….

Bijdrager
    Zora la rousse

Altijd al gedacht dat politici criminelen zijn.

Bijdrager
    diotav

Een eigen partij + misdaadprogramma … op die manier gaat men juist op hem stemmen omdat hij wel de “bad guys” aanpakt!:wink:

Diotav

Bijdrager
    Viva

> Waterman/ Zora la rousse

“Waar zijn jullie mee bezig? Dat kan toch zomaar niet. Beetje loungen op een website, mij voor crimineel uitmaken en mijn mensen voor sukkels.”

;-)

Bijdrager
    Zora la rousse

Ja, dat kan.

Bijdrager
    remcodb2

Denk wel dat ie een paar zeteltjes gaat scoren.

Bijdrager
    inberlin
    ”wjgmspeedy”

Wat dacht je van die RRRRRRRRR? En natuurlijk die tandjes!
    Het feit dat die geaffecteerde R nu ook in de partijnaam opduikt zegt al genoeg denk ik.

Bijdrager
    Quack

Bijdrager
    suicide

Gewoon weer een partij erbij… net zoveel leugens en alles om maar op de voorgrond te komen.

Net als alle andere partijen, ja ook de ‘grote'

Ik heb 0.0% vertrouwen in de nederlandse politiek meer.

Bijdrager
    Apfel

@sigterm Niks is wel heel erg weinig, wat moet er gebeuren om daar verandering in te brengen?

Bijdrager
    dardow

Jah ik zag hem gisten in Barend en Van dorp. Ik vond dit wel zo belachelijk.
    Wat denkt hij dat hij te bieden heeft aan Nederland. En heeft hij er wel is bij stil gestaan dat het maar een BN’er is. En die worden toch vaak al niet echt serieus genomen.
    Zijn programma zal wel slechte kijkcijfers opleveren, zodoende is hij opzoek naar wat nieuws.
    En waar had hij het over. Elke student moet voor dat hij gaat werken eerst een jaar sociale dienst doen. HALLO daar lopen we stage voor. Ik vind het alleen een verstandige beslissing die die zou kunnen nemen en wat hij zelf ook aangeeft, om softdrugs te legaliseren.

Ik vind Geert Wilders zo slecht nog niet.

Bijdrager
    dardow

Als hij al reclame voor big maakt, en hij krijgt zijn zeteltjes. Dan word het downloaden nog harde aangepakt.

3 euro per gig?? NEU daar maken we 8 ero 50 van als het aan Peter ligt.

Bijdrager
    wjgmspeedy

Dardow, die Peter R. doet die commercial van B.I.G. voor het geld hoor. Denk je nu echt dat daar principes achterzitten. Ik weet dus wel zeker van niet.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.