19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    steene

poker texas hold’em

Hallo,

Ik ben op zoek naar een website of een te downloaden spel waar je online tegen echte mensen misschien, liefst zelfs forumleden, kunt poker meer bepaald texas hold’em spelen.

De enige vereiste: je moet gratis kunnen spelen. Ik wil namelijk geen ervaring opdoen door geld te verspelen!

Als iemand me hiermee kan helpen, gaarne.

mvg

stijn :lol:

Bijdrager
    renkoprins

voor je Mac? of is t ook goed voor een Windows apparaat? want voor de Mac zijn er xtreem weinig populaire pokerprogramma’s/sites te vinden waar je normaal kan pokeren… livepoker is er 1, maar daar vind je bijna niemand.. heb er ook een tijd naar gezocht, maar kon nix geschikts vinden, dus heb in mn kamer mn oude Windowskast opnieuw aangesloten, en doe daar nu dus alleen nog poker op..
    liefst doe k ook t pokeren op mn Mac, maar ja, als er nix geschikts voor is….:oops:

Bijdrager
    Matterhorn

livepoker is er 1, maar daar vind je bijna niemand.. heb er ook een tijd naar gezocht, maar kon nix geschikts vinden, dus heb in mn kamer mn oude Windowskast opnieuw aangesloten, en doe daar nu dus alleen nog poker op..
    liefst doe k ook t pokeren op mn Mac, maar ja, als er nix geschikts voor is….:oops:

Nou zijn er al 2 om op livepoker te spelen.(alleen even een tijd afspreken)
    Er zijn er vast wel meer op dit forum
    Ik zou ook wel mee willen doen maar heb nog geen mac(oktober):(

EDIT: quote tag toegevoegd. Sypie

Bijdrager
    tomfeys

Hej,

Ik ben de laatste tijd ook helemaal verslaafd aan dat spel, gisteren kwam ik per ongeluk op een prachtige site terecht waar we gratis tegen andere mensen kunnen pokeren. -> http://www.pokerinside.nl

Laat even weten wanneer jullie spelen. Kan ik lekker mee doen ;-).

tom.

Bijdrager
    steene

nu ?! 8)

Bijdrager
    steene

nu ?! 8)

Bijdrager
    Turbanus

Waarom post je dit dan niet in het spellenforum?:?

Bijdrager
    steene

sorry turb, ik had er geen idee van dat dat bestond… my bad

Bijdrager
    cheburashka

Full Tilt poker, je kan er graties spelen, zo veel je wilt, je hebt een programma nodig om het poker spel te kunnen spelen, maar er is een mac variant die perfect werkt.

Bijdrager
    RPGboy

full tilt poker is idd erg goed… je kan elke 5 minuten je geld aanvullen tot 1000 dollar en daar kan je mee spelen… je moet wel even links boven play money aanklikken en dan een tafel zoeken met een wachtrij, dan kan je klikken op “add to waiting list” en dan ff w88 en geld verdienen, wel nep natuurlijk

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

http://www.pokerroom.com
    Hier kun je pokeren in je browser, voor echt en voor speel-geld

Moderator
    Pete.Z

Live Poker is echt erg goed,altijd kamers waar je kan spelen.
    Ik verspil daar veel tijd….

Full Tilt is ook goed,maar grafisch minder mooi.

Bijdrager
    tomfeys

Wanneer zullen we eens afspreken om samen te pokeren?:-)

Bijdrager
    NCK

PKR voor windhoos machines is toch nog altijd de top hoor.

Bijdrager
    Tjeerd

Hmm.. dit topic weer is een nieuw leventje inroepen. Ik wil pokeren!

Bijdrager
    iDarwin

livepoker is wel mooier graphish je kans zelf je poppetje outfit costumiseren en het wel minder mensen maar je kan altijd spelen en gezellig ook:D ook vaak nlers daar

enigste nadeel is 1000 per 24 uur dus niet zo snel op maken maar ik heb nu ergens in de 80-70k dus dan zit je goed gezien wel veilig :innocent:

Bijdrager
    macxa4
    ”steene”

Hallo,

Ik ben op zoek naar een website of een te downloaden spel waar je online tegen echte mensen misschien, liefst zelfs forumleden, kunt poker meer bepaald texas hold’em spelen.

Kijk hier eens:

http://www.macpoker.nl/

Bijdrager
    Goodimgod

Bijna elke site heeft wel een .net afdeling waar je met play money kunt oefenen. En als je dan met vrienden wilt spelen gooi je gewoon de MSN open of skype ofzo en spreek je met elkaar af om aan de zelfde tafel te gaan spelen. Moet je natuurlijk niet gaan vals spelen lol. Verder heb ik zelf hier nog veel informatie over online poker gevonden,

Bijdrager
    sven-

ik speel altijd bij partypoker.com, werkt prima

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.