30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)
  • Q:

Bijdrager
    GeMacert

Poisoned ervaringen

nav de enthousiaste berichten over poisoned heb ik dit programma(atje) gedownload. Helaas, ik begrijp de geestdrift niet: het vindt van alles, maar downloaden homaar. Ik sta voordurend in een of andere wachtrij. Op het poisoned forum lees ik dezelfde klachten maar tot nu toe geen oplossingen
    (bijv. http://gottsilla.net/forums/viewtopic.php?t=139).
    Weet iemand uitkomst?

Bijdrager
    PeterMeeuwsen

Ik sluit me hierbij aan….

Heb mlmac ook geprobeert, en inderdaad vreet dat programma geheugen en bandbreedte naarmate je het langer hebt draaien, maar ik krijg er tenminste wel bestanden mee binnen, dat is me nog niet gelukt met Poisoned…

Dus ben ook benieuwd naar wat er dan bij mij mis/anders zou kunnen zijn….

Bijdrager
    PoBoG4

Hetzelfde hier hoor … ook nog nix binnengekregen met Poisoned …:?

Bijdrager
    verbeek.h

Control-klikken op een download geeft een popup en je zo kun je Find more sources aangeven. Dat kan schelen…

Bijdrager
    June

hmmm??…. bij mij werk het super, heb al flink wat filmpjes mee gedownload en merk helemaal niks van de memory use. ik ben helemaal hoked nu, van avond word het film avond:D badboy II, charlies angel. tomb raider zegt maar :P

Bijdrager
    Jurriaan.

ik sta ook voordurend in de wachrij ook vaak queued gezeik:evil:

Bijdrager
    Boskabouter

Poisoned, heel fijn programma…mijn bevinding totnutoe is dat als je een file probeert te downen via een host die op Gnutella zit blijf je inderdaad lang in de wachtrij staan, terwijl de andere 2 wel degelijk downloaden, soms snel, soms langzaam….

Bijdrager
    Jaap

Na twee dagen Poisoned te hebben getest heb ik besloten om toch maar verder te gaan met mlMac. (ondanks de vele handelingen die ik daarna moet verrichten om alles weer vlot te laten draaien)

Na gebruik ga ik naar: Gebruikers/Bibliotheek/Application Support/mlMac/mlnet folder en leeg daar de “temp” folder.

Log uit/in

En reset m’n Airport base station.

Bijdrager
    Julian

Mijn ervaringen met mlmac zijn juist slechter dan met Poisoned. In mlmac staan al mn downloads constant op stalled, met Poisoned lukt de helft van de downloads (ik heb zelfde ervaringen met kazaa op de PC).

Bijdrager
    Gijs

Ik merk weinig verschil. Met Poisoned kreeg is een liedje binnen enkele minuten dat in mlMac al dagen in de wachtrij stond. Maar met andere zoekopdrachten deed mlMac het beter. Uiteindelijk vind ik mlMac prettiger, maar Poisoned hou ik als tweede zoekmogelijkheid er ook bij. Van het vreten van bandbreedte heb ik weinig last. Heel af en toe lijkt mlMac wat door te draaien, maar ik heb geen kunstgrepen nodig. Gewoon afsluiten, een paar minuten wachten en opnieuw beginnen. Hebben jullie wel de laatste versie 0.6?

Bijdrager
    i-mac

Ik heb al een hoop p2p apps getest. Ik probeer dan altijd een moeilijk te vinden nummer te zoeken. Dan heb ik een idee hoe goed ze wel zijn. Je kan natuurlijk ook zeggen dat het geen gekend nummer is. kan zijn, maar toch vormt dit een baromter voor dit programma.

Ik zoek het nummer “What the hell is going on” van de Duitse Metalband “Viva”
    Hoe goed ik al probeerde met p2p apps, ik vond het tot op heden niet.
    misschien heeft iemand van jullie meer su6.

Bijdrager
    Ruben

Ik heb tot nu toe ook nog maar twee bestanden binnen kunnen halen van de ongeveer 40 die ik aangeklikt had. Acquisition deed het toch een stuk beter. Zelfs LimeWire doet meer, ook al wordt mijn iBook daar zo traag als dikke stront van…

Bijdrager
    Jurriaan.
    ”i-mac”

Ik heb al een hoop p2p apps getest. Ik probeer dan altijd een moeilijk te vinden nummer te zoeken. Dan heb ik een idee hoe goed ze wel zijn. Je kan natuurlijk ook zeggen dat het geen gekend nummer is. kan zijn, maar toch vormt dit een baromter voor dit programma.

Ik zoek het nummer “What the hell is going on” van de Duitse Metalband “Viva”
    Hoe goed ik al probeerde met p2p apps, ik vond het tot op heden niet.
    misschien heeft iemand van jullie meer su6.

Het ligt er natuurlijk ook aan wanneer je zoekt soms zij er wel mensen met dat nummer online andere keren niet (duh).
    En ik weet bijna zeker dat er iemand is met dat nummer zeker op fasttrack(kazaa) alleen moet diegene wel ff online zijn:roll:

Bijdrager
    i-mac

En toch heb ik al een tijd laten zoeken met Kazaa op een PC, zonder resultaat. Op Xnap sta ik in de rij…op 613 !!!! (gestart op 896)
    Pfff, engelen geduld moet je soms hebben. Tot zolang beluister ik wel de LP:-)

Bijdrager
    kenmasters

Ik heb goede ervaringen met Poisoned, ik ben het er wel mee eens dat dit geen ideale Gnutella client is, daarvoor gebruik ik Acquistion. Verder erg goed, mlmac kon ik niks mee downloaden, wel heel veel vinden. Ik heb met poisoned al best veel gedownload, dat gaat zelfs een stuk sneller dan met Kazaa Lite K++ op de pc. Daar komt nog bij dat als je kazaa hebt draaien dat surfen vrijwel onmogelijk wordt. Als ik poisoned heb draaien kunnen mijn ouders nog wel gewoon surfen zonder dat het extreem traag wordt. Goed stukkie software naar mijn mening, alleen een toevoeging van OpenNap zou wat mij betreft dit programma nog veel beter maken.

Bijdrager
    GeMacert

Het is een geruststellend idee te lezen dat ik niet de enige ben met mijn ervaringen. (Ik doe niets fout of zo). Mijn ervaringen met mlMac zijn inmiddels beter dan met Poisoned. Ik vind meer. Met snelheid heeft het niets te maken, althans ik merk daar niets van. mlMac geeft geloof ik wel standaard bij Kazaa n/a aan (not available?), terwijl bij eDonkey veel beschikbaar is. Poisoned geeft de availibility niet aan. Ik heb dit verschil nog niet verder getest.

Ik krijg er in ieder geval een Sinterklaasgevoel van: je maakt een verlanglijstje en je moet maar zien wat je uiteindelijk in je mac krijgt…

Bijdrager
    Goes

Wat ik erg raar vind is dat mp3 als een raket naar me toe komen, maar dat .mov’s en .avi’s en dat soort filmpjes zo lang op zich laten wachten.

Bijdrager
    Apollo

Poisoned RULES!! BIG TME:lol:
    Limewire legde m’n mac helemaal plat:x , Acquisition deed het aardig zolang je maar naar top 40 rommel zoekt:? , mlmac vond veel maar downloade weinig:roll: .
    Met Poisoned in een uurtje tijd nummers te pakken gekregen die ik al meer dan een jaar zocht.
    Snelheid van downloaden is acceptabel en het aantal ‘gelukte’ downloads ligt (natte vinger) rond de 50% en het is cpu-vriendelijk

Bijdrager
    i-mac
    ”Apollo”

Limewire legde m’n mac helemaal plat:x , Acquisition deed het aardig zolang je maar naar top 40 rommel zoekt:? , mlmac vond veel maar downloade weinig:roll: .
    Met Poisoned in een uurtje tijd nummers te pakken gekregen die ik al meer dan een jaar zocht.
    Snelheid van downloaden is acceptabel en het aantal ‘gelukte’ downloads ligt (natte vinger) rond de 50% en het is cpu-vriendelijk

Zoek je dan eens een nummer voor me? Ik zoek al een hele tijd naar het nummer “What the hell is going on” van de Duitse metal-band “Viva”.

Dank bij voorbaat.

Bijdrager
    Jurriaan.

toch jammer :(

Bijdrager
    Amsterdam

Over het algemeen moet ik zeggen dat Poisened tot nu toe voor mij wel het soepelste appie is gebleken (gebruikte eerst LimeWire, daarna Acquisition). Er komt in elk geval IETS m’n G4 binnendruppelen, het gaan (misschien lijkt dat maar zo) sneller en de MP3’s die ik dan heb gedownload, zijn nog van te pruimen kwaliteit. Ik ben eigenlijk wel tevreden om eerlijk te zijn. :)

Bijdrager
    boelie

Ik heb alles gebruikt; van mactella tot limewire tot poison en ik moet zeggen dat ik het niet vind werken.
    Tsja als je de nieuwste single van Jamai zoekt, oké ga je gang die kun je wel vinden. Maar als je een geraffineerdere smaak hebt, laten we zeggen je zoekt een liedje van Madonna geremixed door Deep Dish of een live-mix van Quiver of John The Dentist…

Dan werkt dit dus niet en ik gebruik het dus niet meer.

Bijdrager
    Gijs

Niets is perfect. Maar ik had een paar nummers (oude singletjes die ik niet op cd heb) al maanden in Acquisition staan: er gebeurde niets. Ook Limewire kreeg ze niet te pakken. Met mlMac had ik ze binnen een uur binnen. Met Poisoned zal het ook beter gaan, denk ik. Dus ik zou echt één van die twee proberen als je wat zoekt. De rest is toch maar behelpen.

Bijdrager
    janster

Wat ik meestal doe is om als er meerder aanbieders van een liedje zijn, er een paar aan te klikken en niet 1. Er is dan altijd wel een die download. Poisened is beter dan acquisition. Doordit progamma werd de internet verbinding erg traar en nu heb ik er geen last van.

Bijdrager
    mneur

Ik vrees dat de belofte dat je met MlMac het zelfde kunt doen als met Kazaa helaas fictie is. De zelfde searches met Kazaa op de PC leveren veeeeel meer resultaten op en de downloads gaan stukken beter. Geen vergelijking dus HELAAS!

Bijdrager
    dennis

Poisoned vind ik HET P2P programma! Werkt echt super!
    Als je Poisoned opstart moet je eigenlijk wel ff een minuutje wachten zodat Fast Track opstart. (Dit kan je zien in het beginscherm)
    Zodra dat is gebeurt is er echt van alles te vinden!

Ik had eerst LimeWire Pro, maar die heb ik sinds ik poisoned ken niet meer gebruikt!

Dennis

Bijdrager
    Marijn
    ”Apollo”

Limewire legde m’n mac helemaal plat:x

Heb je de nieuwe Limewire als eens geprobeerd…..
    Eindelijk DL’en zoals we willen, veel vinden, snel en…. mijn systeem ondervindt géén nare vertragingen of extreme CPU belastingen meer

Het is weliswaar een beta maar na 4 avonden volop DL’en ben ik in ieder geval dik tevreden
    Poisoned, Aquisition, mlmac, iSwipe etc gaat bij mij de kliko in
    Limewire vind je hier
    http://www.macupdate.com/info.php/id/6474

Groet
    Marijn

Bijdrager
    KR1275

Volgens mij staan ergens op een centrale server geregistreerd waar welke bestanden staan. Als je erop klikt, probeert Poisoned dat bestand te laden. Maar als die server uitstaat, moet je wachten tot die weer aan staat. Of als er een paar bronnen zijn, die bezet zijn, dan zul je ook moeten wachten. Ik veronderstel dat dat zo gaat. Overigens gebruik ik meestal LimeWire en die reageert precies hetzelfde. Veel bestanden werken ’s nachts wel (volgens mij omdat in de VS dan veel servers worden ingeschakeld). Het valt me op dat LimeWire voornamelijk Mac-bestanden vindt, ook als ik LimeWire op een Windows-pc.

Dat mlMac ken ik niet. Ik zal dat eens opzoeken en proberen.

Bijdrager
    Sad

ik draai al enkele weken Poisoned en Acquisition naast elkaar en ik moet zeggen dat ik met Acquisition meer vind, en ook meer kan downloaden.

Bovendien heeft Acquisition een sorteervenster bovenaan staan waar alles op album en artiest etc komt te staan… erg handig.

Bijdrager
    Josh

De nieuwe LimeWire 3.5.8 vind ik prachtig. Soms zijn de dwnl-snelheden slakkerig…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 30)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.