8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Martijn Bakker

Poisoned downloads…

Hoi

Ik weet dat hier over al eerder berichten over gepost zijn, maar uit die berichten heb ik niet echt een duidelijk antwoord gekregen. Het probleem is de map: ~/PoisonDownloads/.incoming. Je gedownloade downloads staan daar in, terwijl ze normaal in een andere map moeten komen. Hoe krijg ik deze nu toch in de goede map?
    Moet ik een oudere versie downloaden?

Alvast bedankt,

Martijn
    :)

Bijdrager
    Granny Smith

kun je dit niet instellen in de pref’s van Pois’?

en via de terminal kun je de inhoud van de map verplaatsen

via mv (lees eerst man mv als je ni vertrouwd bent met unix)

vb
    mv ~/PoisonDownloads/.incoming/* ~/Music

Bijdrager
    Martijn Bakker

Dat heb ik gedaan (instellen v/d prefs). Maar werkt niet dus…

Bijdrager
    Sad

Ze komen volgens mij eerst in “incoming” en pas als ze helemaal klaar zijn vliegen ze naar de door jou ingestelde map.

Bijdrager
    rvanheukelum

De .incoming-folder is een verborgen folder (door de punt ervoor) bestanden die nog niet (geheel) zijn gedownload staan hier dus tijdelijk in. Installeer abders het voorkeurpaneel ‘Attic’; die maakt het mogenlijk door het indrukken van de Control-toets bij het klikken op een map de verborgen bestanden te zien en te openen.

Bijdrager
    Martijn Bakker

Dat over die incoming kan kloppen, maar bij de vorige versie kwamen ze gewoon tijdens het downloaden op mijn desktop..

Bijdrager
    junkiesxl

Als Poisoned standaard is ingestled komt alles uit in de PoisonedDownloads folder in je home-map, die incomin map is zoals hier boven gezegd een verborgen map waar de tijdelijk files van poisoned bewaard blijven.

Als jij iets anders hebt ingsteld komen ze ergens anders uit maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze uitkomen in die verborgen folder.

(als je mlmac op je mac hebt staan loont het wel de moeite om van tijd tot tijd te gaan kijken in je libaray folder want die maakt grote files aan)

Bijdrager
    Dennis002
    ”R_van_Heukelum”

De .incoming-folder is een verborgen folder (door de punt ervoor) bestanden die nog niet (geheel) zijn gedownload staan hier dus tijdelijk in. Installeer abders het voorkeurpaneel ‘Attic’; die maakt het mogenlijk door het indrukken van de Control-toets bij het klikken op een map de verborgen bestanden te zien en te openen.

Attic, waar en hoe installeer je dat?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.