25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:

Bijdrager
    Antaeus

Poisened!

Hallo allemaal,

Heb de volgende vraag: Heb sinds een tijdje Poisened op mijn mac en nu krijg ik erg veel zoek resultaten maar als je iet wilt downloaden dan gebeurt er bitter weinig..
    Terwijl als ik acquisition gebruik ik wel het gewenste resultaat heb.
    Zijn er misschien dingen die ik over het hoofd zie?

Bij voorbaat dank,

Antaeus :apple:

Bijdrager
    Dirk Petre

Ik heb gelijkaardige bevindingen bij het gebruik van Poisoned. Ik heb Poisoned dan ook van mijn systeem gewist en gebruik sedertdien LimeWire 3.9. LimeWire heeft eenNederlandstalige interface die tenminste toont wat je download en aan welke snelheid.

Bijdrager
    Ja Rune

Geen idee, hier loopt poisened wel lekker zonder dat ik iets aan de instellingen verandert heb.

Bijdrager
    GeMacert

Ik herken deze ervaring en gebruik daarom naast Poisoned (altijd de nieuwste versie) ook mlMac. Soms werkt Poisoned uitstekend soms mlMac. Waar dat aan ligt? geen flauw idee…

Bijdrager
    Laiste

Ik heb ook Poisened draaien, maar ik moet toegeven dat ik liever LimeWire gebruik dan Poisened. LimeWire geeft over het algemeen toch wat meer informatie en overzicht dan Poisened.

Bijdrager
    Dirk Petre

Waar kun je mlMac downloaden?

Bijdrager
    yabbanoname

poisened lijkt fraai, maar als je de snelheid met die van de laatste (3.8.6) Limewire Pro vergelijkt, stop je m meteen in de trashcan.

YO (Get Limewire Pro 3.8.6)

Bijdrager
    Machiavelli

je kunt ook acqlite (gratis versie van acquisition) eens proberen. Die doet het erg goed vind ik zelf. (gebruikt limewire servers)

Bijdrager
    GeMacert
    ”Dirk

Waar kun je mlMac downloaden?

zoek eens via http://www.macupdate.com

Bijdrager
    maceddy

Hmm.. de nieuwste Poisoned doet het hier goed…

Haal laatste tijd vrij veel via Gnutella binnen:)
    Mooi snel…

Bijdrager
    Tomaat

ja..ik heb ook geen enkel probleem met Poisoned onder Panther. Draait als een zonnetje:)

Bijdrager
    Johnny Walker

net limewire geinstaleerd en ik moet eerlijk toegeven dat het veeeeele malen beter gaat dan poisened.:D

Bijdrager
    June

Mijn voorkeur gaat toch naar Poisened. Ik heb net Limewire ff getest en ik vind het nog steeds traag en lomp progie…. Poisened kick ass hiero!

Moderator
    Strifer

acquisition.. super. mooie interface en vaak nog snel ook!

Bijdrager
    Pyriel

Ik gebruik ook poisened en het is inderdaad af en toe een beetje traag, maar als je wacht dan krijg je wel resultaat.
    Ik vindt limewire een waardeloos programma. Het haalt wel snel de resultaten binnen, maar het is zo verschikkelijk onstabiel en het vreet bij mij alle bandbreedte op.

Ik hou het liever bij poisened.

Bijdrager
    Ruben

Ik vind persoonlijk alle P2P clients op de Mac slecht tot waardeloos. Ik gebruik nu al een paar maanden Bearshare op een oude Wintendo doos en moet helaas toegeven dat daar nog geen Mac client aan kan tippen.:-(

Bijdrager
    Antaeus

Ik vind persoonlijk alle P2P clients op de Mac slecht tot waardeloos. Ik gebruik nu al een paar maanden Bearshare op een oude Wintendo doos en moet helaas toegeven dat daar nog geen Mac client aan kan tippen.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens…
    Werk nu al een tijdje met Acquisition en dat werkt wel prettig!
    Daarnaast heb je nog XFactor en MlMac!

Bijdrager
    rona222

Op deze site zijn verschillende P2P te downloaden alsook de bespreking ervan !

http://www.zeropaid.com/

Bijdrager
    Jurriaan.

ik gebruik ook xfactor, lijkt heel veel op poisened maar toch betere resultaten op de een of andere manier

Bijdrager
    fistkikker
    ”rona222″

http://www.zeropaid.com/%5B/quote:8e415a1535%5D

zo’n tar en dan zo’n tweede post. Toch wel passend als je wat van downloaden lijkt te weten.:);) En welkom, trouwens.

Moderator
    Adriaan Mol

Poisoned vind ik beste P2P programma wat ik op alle systemen heb gezien. Totaal geen problemen mee, en de meestal bestanden haal ik zeer rap naar binnen.

De reden van de trage download snelheden zal hoogstwaarschijnlijk aan het feit liggen dat je niet goed geportmapt hebt.

Bijdrager
    Antaeus

Adriaan schrijft;

Geplaatst: Di Jun 22, 2004 10:13 am    Onderwerp:

Poisoned vind ik beste P2P programma wat ik op alle systemen heb gezien. Totaal geen problemen mee, en de meestal bestanden haal ik zeer rap naar binnen.

De reden van de trage download snelheden zal hoogstwaarschijnlijk aan het feit liggen dat je niet goed geportmapt hebt.

Hoe doe je dat dan?

En wat ook een goede site is om te kijken is http://www.mac-p2p.com

Antaeus

Bijdrager
    rona222
    ”Waterman”
    ”rona222″

http://www.zeropaid.com/%5B/quote:9b96e35317%5D

zo’n tar en dan zo’n tweede post. Toch wel passend als je wat van downloaden lijkt te weten.:);) En welkom, trouwens.

Graag gedaan !!!!!!!!:roll:

Bijdrager
    zebo

No problem met poisend werkt perfect,dus….?
    gr zebo.

Bijdrager
    xavs
    ”Antaeus”

Adriaan schrijft;

Geplaatst: Di Jun 22, 2004 10:13 am    Onderwerp:

Hoe doe je dat dan?

En wat ook een goede site is om te kijken is http://www.mac-p2p.com

Antaeus

kan iemand dan vertellen hoe je portmapt

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.