6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    madcat

*Poef* alle muziek weg

Vandaag heb ik wat vreemds mee gemaakt waarvan ik benieuwd ben of meer mensen dit hebben gehad.

Vandaag was in in de auto een audio book aan het luisteren en opeens stopt de muziek.
    ik dacht eerst dat de bluetooth verbinding was verbroken, dus maakte opnieuw een verbinding waarna er nog steeds niks gebeurde.

Toen ik in mijn telefoon keek was opeens het audio book verdwenen, niet alleen die ene die ik aan het luisteren was maar alle audio books.
    Even de iPhone rebooten dacht ik, zal wel een vage crash zijn of zo iets.

Een reboot later zag ik dat nog steeds de audio books niet aanwezig zijn, dan maar een podcastje dacht ik, maar die waren ook verdwenen en zelfs alle muziek was weg, het rare was dat alle andere data zoals apps, books, photos en zelfs voice memo’s wel aanwezig waren.

Ook zag ik dat ik opeens 32GB vrije ruimte had, wat normaal toch altijd aan de krappe kant was.

Hebben meer mensen zo iets mee gemaakt op IOS 9.3.3?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  madcat.

Bijdrager
    Shyos

Apple Music abbo niet betaald…

Bijdrager
    madcat

Ik heb apple music nooit geactiveerd

Bijdrager
    andrevdvries

Het is bizar.. maar fijn te horen dat ik niet alleen ben. Net zoals jij ben ik ook al 2 keer mijn hele bibliotheek verloren van mijn iPhone. Alleen aangekochte nummers in de cloud werden nog maar getoond. Nog geen idee hoe dit precies gebeurd is.

Bijdrager
    madcat

Fijn om te horen dat ik niet de enige bent.

Welke ios versies had jij dit probleem en was je muziek, een podcast of een audio book aan het luisteren?

Bijdrager
    andrevdvries

Ik heb dit voorval gehad op een iPhone 5s bij het huidige iOS 9 systeem en het gebeurde niet tijdens het afspelen van muziek etc. Ik heb geen podcasts of audioboeken, alleen muziek.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.