8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Tee Loo

Podcasts staan in iTunes music, Waarom?

Hallo,
    Veel dingen bij Mac zijn logisch, maar de opslag van podcasts vind ik niet echt logisch.
    Die staan namelijk onder Muziek/iTunes/iTunes music/Podcast

Tussen alle andere iTunes music mapjes, alsof het een Album is.

Waarom is dat en waarom staat er geen podcast map onder Muziek/iTunes/Podcast?

Moderator
    unSOUND

Waar iTunes zijn bestanden laat moet je je überhaupt niet mee bezig houden. Beheren van je bestanden doe je immers vanuit iTunes, niet vanuit de Finder.

Bijdrager
    error

De map ‘Movies’ staat ook in je iTunes Music folder… maar de map ‘iPod Games’ en ‘Album Artwork’ weer niet. De ‘TV Shows’ hebben geen aparte folder, alles staat in de map ‘Movies’. Niet heel slim maar ook geen probleem.

Gewoon hopen dat er geen artiesten komen die in een lollige bui zichzelf ‘Movies’, ‘Compilations’ of ‘Podcasts’ gaan noemen.

:wink:

Bijdrager
    Tee Loo

unSOUND: Niet helemaal mee eens.

Als ik podcasts verwijder in iTunes en de fout maak, dat ik de bestanden wil bewaren… hoe haal ik de bestanden alsnog weg, want iTunes geeft ze niet meer aan?

Zoeken naar podcasts in Finder dus.

Natuurlijk maakt het nooit uit waar wat staat. Uiteindelijk kun je alles vinden in Spotlight.
    Gelukkig gooit Apple echter de bestanden niet lukraak op de schijf. Kijk maar naar iPhoto. Voor een ‘raak-de-bestanden-niet-aan’ programma een best mooie folder logica.

Bijdrager
    lowfi

Het is maar waar je je druk om maakt hè:?

Bijdrager
    error

@ lowfi: die opmerking is te maken bij 99,9 % van alle draadjes hier, dus…

Moderator
    unSOUND
    ”Teeloo”

Als ik podcasts verwijder in iTunes en de fout maak, dat ik de bestanden wil bewaren… hoe haal ik de bestanden alsnog weg, want iTunes geeft ze niet meer aan?

Door ze weer zichtbaar te maken in iTunes, en ze dan goed te verwijderen…

Bijdrager
    Tee Loo

euh, ja. ’t Is ook wel handig om alle opties van iTunes te weten…

bedankt!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.