10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iJeroen

Podcasts in iTunes

Tijdje geleden iTunes 8 gedownload, en heb toch een aantal minpunten. Zo liet Steve een heel mooi podcast-lijstje in de nieuwe Gridview zien, zo krijg ik dat niet voor elkaar. Iedere podcast die ik download geeft een zwart vierkantje met een podcast-logo erin, en niet het logo van de podcast zelf. Ook bij videopodcasts heb ik dat probleem, maar dan weergeeft ‘ie een miniatuur van een video. Als ik van elke podcast in de iTunes Store een afbeelding maak en die bij een podcast plak, ziet het er geweldig uit, todat er weer een nieuwe podcast uitkomt: zit ik weer in hetzelfde schuitje.

Iemand een oplossing hiervoor?
    Alvast bedankt…

Bijdrager
    RobinH

Die podcasts heeft hij er op uitgekozen dat het er mooi uit ziet denk ik….:?

Inactief
    Anoniem

Rechtermuisknop, toon info.

Kijken of bij alle icoontjes van die ene podcast of de info hetzelfde is.

Zo niet? Dan ff bijstellen.

Bijdrager
    iJeroen

Staat goed, maar wat ik niet begrijp is als je een podcast download, dat dan niet meteen het podcast-logotje tevoorschijn komt, maar steeds dat zwarte, standaard logootje. Is dit op te lossen?

Inactief
    Anoniem

Probeer iTunes 8 eens opnieuw te installeren..:)

Bijdrager
    Pieterr

Niet alle podcasts laten het logo zien. Zie bijvoorbeeld hieronder (Late Night Cocoa).

Bijdrager
    iJeroen
    ”Pieterr”

Niet alle podcasts laten het logo zien.

Bij mij geeneen! :(
    Zou opnieuw installeren wél helpen?

Bijdrager
    Pieterr
    ”iJeroen”

Misschien kun je eerst eens proberen om van één bepaalde podcast alles weg te gooien in iTunes (en kies een podcast waarvan je weet dat de oude afleveringen nog beschikbaar zijn, zoals de OMT podcast), en daarna opnieuw abonneren en de laatste podcast ophalen. Dan zou je een podcast met logo moeten krijgen.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Pieterr”
    ”iJeroen”

Misschien kun je eerst eens proberen om van één bepaalde podcast alles weg te gooien in iTunes (en kies een podcast waarvan je weet dat de oude afleveringen nog beschikbaar zijn, zoals de OMT podcast), en daarna opnieuw abonneren en de laatste podcast ophalen. Dan zou je een podcast met logo moeten krijgen.

Had ik al geprobeerd, helpt ook niet… :cry:

Bijdrager
    iJeroen

Om het stof van dit topic af te blazen (want ben nog steeds benieuwd!):
    zodra je naar http://www.apple.com/itunes/whatson/podcasts/ gaat, staan daar heel mooi alle amerikaanse podcasts, mooi met logo:

terwijl ik heel stom stills van videopodcasts krijg, en van audiopodcasts helemaal niks (degene die er staan heb ik er handmatig bij gezet).

Wat is dan in vredesnaam het nut van de professioneel gemaakte logo’s voor elke podcast in de iTunes Store? Of is dit alleen zo buiten Amerika?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.