4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    OSXHIHI

Podcasts & Audiobooks – hoe skip ik 15 seconden met mijn headphone controls?

Hoi.

Ik heb een ‘Urbanears Hellas’ koptelefoon en een iPhone 6 met iOS 11. Mijn koptelefoon heeft touch controls. Dus swipe omhoog voor een stapje volume naar boven, omlaag voor een stapje naar beneden, etc.
    Swipe naar links of rechts wordt gebruikt om naar de volgende track te gaan in de Muziek app te gaan.. Which is great.

Maar het probleem is: in de Podcasts en in iBooks doet hij dat ook. Hij gaat helemaal naar het begin van of naar het volgende audio fragment. Wat ik raar vindt want controls daarvoor kan je niet eens vinden in de apps zelf. (naar mijn weten)
    En dat is ook logisch, want waarom zou je bij het luisteren van dat soort media ineens helemaal terug willen?

Is er dus een manier om er voor te zorgen dat mijn headphone ‘buttons’ aanspraak maken op de 15 ‘seconds skip technology’?
    Is dit bij alle koptelefoons met controls/knoppen zo, of kan het ook aan mijn koptelefoon zelf liggen? Misschien bestaan er headphones of oortjes waarmee dit wel lukt? Of misschien is de enige optie Jailbreak? Is op een jailbroken iPhone wel mogelijkheid om te bepalen wat je headphone controls doen in bepaalde apps?

Ik dacht zelfs al na om een Apple Watch te halen voor dit, maar dat lijkt me te duur. Dit doe ik alleen als dit de enige mogelijkheid is.

Dankuwel.

• Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden, 1 week geleden door  OSXHIHI.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: 2 Topics met hetzelfde 'probleem' samengevoegd

Bijdrager
    McPim

Misschien is het antwoord gewoon: nee, helaas, dat kan niet?! :evil: Het enige wat ik kan verzinnen is Downcast gebruiken met Apple oortjes, de middelste button is dan configureerbaar.

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  McPim.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Reactie verplaatst uit verwijderd topic

Bijdrager
    OSXHIHI

Oké dankjewel.

Deze kost geld dus ik wil wel eerst wat weten: Zijn al je audiofiles (podcasts, audioboeken en muziek) die je hebt gesynchroniseerd via iTunes dan ook beschikbaar in die app?

• Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  OSXHIHI.
    • Deze reactie is gewijzigd 6 maanden, 3 weken geleden door  OSXHIHI.

Bijdrager
    McPim

Ik gebruik ‘m zelf niet, misschien weet iemand anders dat. Zo te zien moet je die bestanden eerst in de app zelf importeren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.