6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ZvC

Podcasts afleveringen vanzelf achter elkaar afspelen.

Ik heb een praktisch probleempje wanneer ik in de auto naar mijn podcasts luister. De meeste podcasts die ik luister zijn van radioprogramma’s. Deze bestaan vaak dagelijks uit meerdere afleveringen die maar een paar minuten duren. Nu is het probleem dat ik telkens om de paar minuten handmatig de volgende aflevering moet selecteren en dat is nogal lastig als je aan het autorijden bent. Weet iemand of de mogelijkheid bestaat om alle afleveringen van een podcast vanzelf achter elkaar te laten afspelen? Misschien dat ik een instelling over het hoofd heb gezien? Ik kan hem in ieder geval niet vinden.

Bijdrager
    addyboy

gewoon een nieuwe slimme afspeellijst maken die alleen het genre podcasts heeft

Bijdrager
    celie

een nieuw afspeellijstje maken voor je potkast, zo luister ik op de fiets naar giel beelen, zonder dat ik na elk fragment moet stoppen. :wink:

Bijdrager
    ZvC

Bedankt. Net even geprobeerd en is weliswaar minder overzichtelijk op de iPod, maar het werkt.:)

Bijdrager
    Prohibit Art

Werkt dit ook met video podcasts ??

Bijdrager
    addyboy

Ja:) (als je dan alleen video wilt moet je even gok ik iets van kind is video ofzoiets toevoegen)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.