9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Fierry

podcast verwijderen

hey allemaal

Hoe verwijder ik podcasts van mijn iPhone ? De zoekfunctie heeft niks opgeleverd

Bijdrager
    excel20

door bij in iTunes, bij de instellingen van je iPhone op het tabblad Podcasts te kiezen, vervolgens “alleen geselecteerde podcasts” en daarna te kiezen welke je wel en niet wil.

Bijdrager
    Fierry

Dit heb ik zelf ook al geprobeerd maar dit werkt helaas niet. ook de synchronisatie uitzetten levert geen resultaat

Bijdrager
    tiny

Dan doe je het niet goed, blijkbaar. Dit is namelijk wel de manier. Alles dat niet staat aangevinkt, verwijdert hij gewoon…

Bijdrager
    Sander1972

Zorg dat je in de iPod functie van de iPhone de lijst met podcasts ziet. Veeg met je vinger van links naar rechts over de podcast naar keuze en je krijgt de “Verwijder” knop. Klik daarop en weg is ie :wink:

Screenshot downloaden podcast met firmware 2.2:

iPod podcast lijst:

Podcast (groep) geselecteerd van het bovengenoemde scherm, het is er maar 1 op dit moment en daarover geveegd van links naar rechts:

Bijdrager
    tiny

LOL, was je snel met de 2.2 update? Of zat dat er eerder al in? Hoe dan ook, ik kende hem nog niet. Goede truuk;)

Bijdrager
    Sander1972
    ”tiny”

LOL, was je snel met de 2.2 update? Of zat dat er eerder al in? Hoe dan ook, ik kende hem nog niet. Goede truuk;)

In 2.1 kon je de podcast ook al op die manier verwijderen, alleen het rechtstreeks downloaden ervan kan pas vanaf 2.2 (in 2.1 alleen via sync in iTunes).

Moderator
    Poezenbeest

Begrijp ik het goed dat er nu dus een verschil is tussen de podcasts die ik op de iPhone heb staan en de podcasts die ik in iTunes heb staan? Als ik bijvoorbeeld een podcast via de iPhone binnenhaal, dan verschijnt deze dus niet in iTunes en wordt dus na het beluisteren er niet vanaf gehaald…

Anderzijds worden dus de afleveringen van de podcasts uit iTunes, die gesynct worden met de iPhone, worden dus nite on the raod gesynct? Ik hga eens het een en ander vogelen…

Bijdrager
    Sander1972

Ik weet niet precies hoe het zit, maar een podcast die ik voorheen (nog met 2.1) via iTunes had gedownload, die werd natuurlijk gesynct met de iPhone afhankelijk van de instellingen. Ik weet nog dat ik die ook gewoon op de iPhone zelf kon verwijderen.

Een podcast gedownload met de iPhone (firmware 2.2), komt ook terecht in iTunes zodra ik synchroniseer. Verwijderen op de iPhone betekent echter niet verwijderen uit iTunes. Andersom is dit bij mijn weten nog altijd wel het geval.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.