5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Podcast verwijderen

Bij het verwijderen van mijn podcast vanavond vroeg hij of alles definitief naar de prullenbak mocht. Natuurlijk gaf ik toestemming maar toen ik later in de map itunes keek onder downloads stond de podcast er nog gewoon in. Nu heb ik hem handmatig verwijderd maar dit moet toch niet de bedoeling zijn. straks inporteer ik cd’s die k later weer verwijder en dan blijven ze toch in de map itunes staan. kennen jullie dit probleem.

Bijdrager
    iJoost

Ja. Die stond dan op de verkeerde plaats in de folder structuur van iTunes. Mogelijk omdat je dat zelf gedaan hebt. Mogelijk omdat ie al in een veel eerdere versie van iTunes aanwezig was.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Bedankt voor je reactie, maar ik heb alles verwijderd en opnieuw geinporteerd binnen iTunes 8. Opnieuw geprobeerd podcast te downloaden en gelukt. ook een aantal rpefafleveringen gedownload en verwijderd, maar blijven wederom op hun plek staan. in itunes niet meer zichtbaar maar in de map wel.

Bijdrager
    iJoost

Bij mij worden ze wel gewoon verwijderd. In gevallen waarin ze niet werden verwijderd (herkenbaar omdat ie dan ook niet vraagt of ze verwijderd moeten worden) bleken ze bij mij altijd op de verkeerde plaats te staan.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Ok, toch bedankt voor je reactie. Ik heb nu ook problemen met inporteren en het ophalen van gegevens via internet. Ik ga maar is blokje om en probeer het vanavond nog een keer. Bedankt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.