1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Babbling Bryan

Podcast onderhouden op iPod met auto-sync

Ik ben geen fan van de auto-sync omdat het al meerdere malen mijn content heeft verwijdert van mijn iPod, allemaal wel met een rede die ik aan had kunnen zien komen maar desalnietemin heeft het mijn liefde voor auto-sync niet vegroot, in tegen deel.

Maar omdat ik nu toch wel lekker aan de gang wil gaan met mijn muziek rating en smart playlists is auto-sync toch wel handig. 1 probleem;

Ik ben grote van de Keith and the Girl podcast. Zij hebben ondertussen al zo’n 500+ shows en wat ik doe is blijf bij met de nieuwe shows en luister ondertussen vanaf show 1 om de oude terug te horen. Ik ben nu bij show 260. In elk geval, ik auto-sync de podcast nu met sync all new episodes of selected podcast.

Enige probleem is dat zodra ik luister naar een show deze niet meer new is en vaak connect ik me ipod al voordat ik de gehele show af geluisterd heb. Ik heb ook al via rechter muisknop “Do Not Allow Auto Delete” gedaan (nu geeft ie dus de optie “allow auto delete” wanneer ik klik) maar dat maakt niet uit, zodra ik ook maar 3 seconde van een show luister en mijn iPod reconnect dan verwijdert ie hem.

Wat te doen?

PS Kan iemand mij het verschil vertellen tussen “unplayed” en “new” ?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.