8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    972937

Podcast ”Als afgespeeld noteren”

Eindelijk geswitcht naar Mac en al mijn muziek overgezet maar bij alle podcast staat een blauw stipje ervoor. Heel veel van die podcasts heb ik al geluisterd maar hoe kan je meerdere selecteren en dat als afgespeeld noteren zodat het blauwe stipje weggaat?

Bijdrager
    joffrie

Rechtmuisklik, markeer als afgespeeld.

Maar ik heb ook een vraagje.
    Hoe heb jij je Podcasts overgezet op een andere computer? Wat is hier voor de gemakkelijkste manier? Want er gewoon in slepen, dat gaat niet.

Bijdrager
    972937

Een Mac reageert niet op de rechtermuis knop dat is erg vervelend want ik weet ook niet waar een soort vergelijkende opslaan als.. functie zit.

”joffrie”

Hoe heb jij je Podcasts overgezet op een andere computer? Wat is hier voor de gemakkelijkste manier? Want er gewoon in slepen, dat gaat niet.

Ik heb heel me iTunes map gekopieerd en dan importeren in je nieuwe iTunes libary je podcast’s voeg die dan ook toe.
    Je heb ook een aparte map van je podcast’s in je iTunes music map

Bijdrager
    danielpunt

Een rechtermuisklik heb je wel als je een Mighty Mouse hebt of een andere muis met rechter knop.

Ik heb het net getest met mijn Mighty Mouse en ongeluisterde podcast en er staat wel Markeer als afgespeeld tussen.

Anders werkt control klik ook:)

Bijdrager
    Niet meer hier
    ”Achtung

(…)Een Mac reageert niet op de rechtermuis knop(…)

Wanneer je muis maar 1 knop heeft, kun je door middel van Control toch ‘rechts’ klikken. Houd ctrl ingedrukt als je klikt. Als je muis 2 knoppen heeft, is er misschien iets mis, want normaal moet een muis met 2 knoppen gewoon werken.

Dr. Rengers

[size=9:c6d1ae1424]Net te laat…[/size:c6d1ae1424]

Bijdrager
    972937

Het is gelukt :D bedankt voor je tip

Bijdrager
    joffrie
    ”Achtung
    ”joffrie”

Ik heb heel me iTunes map gekopieerd en dan importeren in je nieuwe iTunes libary je podcast’s voeg die dan ook toe.
    Je heb ook een aparte map van je podcast’s in je iTunes music map

Ja maar als ik een podcast zelf in het podcast mapje van iTunes in de Finder zet. Dan komt het er niet bij in iTunes.

Bijdrager
    972937

Appeltje + O in iTunes en dan de podcast map kiezen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.