11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    G3Lay-Z

PocketPC met iSync

:)
    Had even een vraagje? hoe kan ik mijn PocketPC syncen met mijn Apple..

Cheers! :apple:

Bijdrager
    basiel

je moet daarvoor het prog the missing sync kopen en installeren.

Bijdrager
    KingOfBongo

Een alternatief (dat ik je kan aanbevelen) is PocketMac.

Bijdrager
    eRic@MacOSX

Ik werk met The Missing Sync / Marks en Spencer. Dit werkt prima.

Bijdrager
    G3Lay-Z

Hoeveel kost dat en ja dat ander programma waarom zou dat dan minder goed zijn? of beter gezegd wat zijn de verschillen… ja kan het nu niet uitproberen zit op school dus

Bijdrager
    Rini

gebruik zelf pocketmac. Goed tevree. Alleen kan ik niet mijn Entourage mail en Mail synchroniseren. Dit resulteert altijd in een foutmelding. Zal wel aan mijn kant liggen. Maar verder werkt het super.. Missing sync nog niet probeerd moet ik zeggen.

Pocketmac, zelfs via blauwtand perfect.

Bijdrager
    figini

Ik heb ze alle bij getest waarbij de PocketMac versie niet de meest recente meer is maar mijn voorkeur gaat uit naar The Missing Sync.
    Ik ondervond oa wat cpu opslokkende processen bij PocketMac en het syncen met iTunes liep niet lekker (met name als je items wilde verwijderen)
    Missing Sync voelt beter aan.

Bijdrager
    G3Lay-Z

Hmmz, okay toch bedankt iedereen voor de snelle feedback.. zal eens gaan experimenteren.. :)

Cheers! :apple:

Bijdrager
    buxx

Ik heb de demo van Pocket Mac draaien maar die geeft een melding dat ik een firewall heb draaien. Geen idee dat ik die had, iemand een idee waar dat in OSX zit en hoe ik dat aan kan passen?

Bijdrager
    buxx

De firwall heb ik inmiddels gevonden, maar kan er niets mee.
    Een ander programma schijnt het te hebben overgenomne, geen idee welke. Hoe kan ik dit achterhalen?

Bijdrager
    G3Lay-Z

nouja sterker nog hij herkent of ziet helemaal niets.. het hele apparaat wekt geen enkele reactie op van de computer dus. Ik gebruik The Missing Sync.. :roll: please help.. Ik het de Toshiba 750e PocketPC..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.