5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jimiejimie

Pocket Planes

Ik dacht laten we een topic maken over Pocket Planes, we kunnen delen hoe je verder komt en hoe je elkaar kan helpen

Bijdrager
    Nautdeapplefan

Wat is Pocket Planes?:)

EDIT: Gevonden wat het is:P Ik denk dat het niet handig is om dat hier te doen, omdat het een Apple forum is.

Bijdrager
    Ostinato

En dit is de games-afdeling van dat Apple-forum, dus waarom zou het niet handig zijn om dat hier te doen? Ga dan lekker andere topics lezen als het je niet interesseert.

’t Wordt hoog tijd dat sommige Macgebruikers zich eens realiseren dat games tegenwoordig serious business zijn. En dat er erg veel mensen zijn die houden van games, ook Apple-gebruikers. Ik word een beetje moe van al die meewarige reacties hier op mensen die van gaming houden.

On topic: ik heb PP zelf niet, hoor dat het een leuk spel is, maar lijkt een echte tijdvreter. Denk niet dat ik het ga aanschaffen.

Overigens, een tip voor een ander geweldig spel: FTL Faster Than Light. Grafisch ziet het er niet uit, maar de gameplay is geweldig (en erg moeilijk). Voor een eurootje of 5 verkrijgbaar op Steam en op GOG.com.

Bijdrager
    Nautdeapplefan
    Ostinato op 05 januari 2013

En dit is de games-afdeling van dat Apple-forum, dus waarom zou het niet handig zijn om dat hier te doen? Ga dan lekker andere topics lezen als het je niet interesseert.

\’t Wordt hoog tijd dat sommige Macgebruikers zich eens realiseren dat games tegenwoordig serious business zijn. En dat er erg veel mensen zijn die houden van games, ook Apple-gebruikers. Ik word een beetje moe van al die meewarige reacties hier op mensen die van gaming houden.

On topic: ik heb PP zelf niet, hoor dat het een leuk spel is, maar lijkt een echte tijdvreter. Denk niet dat ik het ga aanschaffen.

Overigens, een tip voor een ander geweldig spel: FTL Faster Than Light. Grafisch ziet het er niet uit, maar de gameplay is geweldig (en erg moeilijk). Voor een eurootje of 5 verkrijgbaar op Steam en op GOG.com.
    Sorry, niet gezien. Maar als ik er een opmerking over heb betekent het niet meteen dat het mij niet interesseert.

Bijdrager
    Stirf

Kijk ook even naar de huisregels hier, dan zal je zien dat een post boven je niet geciteerd hoeft te worden. Dat komt namelijk de leesbaarheid ten goede.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.