9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    NEO

PNG

hallo! :D vraagje… ik heb een afbeelding die bestaat uit zon 15 png bestanden.. kan iemand mij vertellen hoe ik die in after effects krijg.. kan ze er allemaal wel in gooien maar dat lijkt me niet de bedoeling, alvast bedankt:lol:

Bijdrager
    aerosoul

ligt er aan wat je er mee wil doen natuurlijk.

Bijdrager
    MauZ

1 grote afbeelding verspreid over 15 kleine?

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);

ik gok een png bestand die uit 15 ‘layers’ bestaat?

Bijdrager
    NEO

juist !:D en die wil ik dus in after effects gebruiken…. dus hoe doe ik dat???:P

Bijdrager
    NEO

ok zal het nog is goed uitleggen…:wink: ik ben zelf een filmpje in elkaar aan het knutsele en nou heb ik een (afbeelding) filmje, hoe dat ook heet want als het in after ffects zit zou het moeten bewegen… die heb ik van een cd, alleen als ik die nou open zie ik ongv 15 png bestandjes staan, ik kan ze wel allemaal selecteren en in after effects gooien maar dat lijkt me niet de bedoeling, dus mijn vraag is hoe voeg ik die toe in after effects?:roll: meer kan ik r niet van maken alvast bedankt :lol:

Bijdrager
    acb

dan maak je er toch lekker een jeepegje van dan maakt volgens mij geen ruk uit!

Bijdrager
    NEO

een jpeg??? mar die zie ik nog nie bewegen in AE toch??

Bijdrager
    acb

Jouw pobleem is toch dat je 15 layers hebt? Als je in photoshop of waarvandaan dan ook die afbeelding exporteert als jpg dan heb je dat gelazer niet toch?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.