8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Star65

Pluim voor Wacom

Even een dikke vette veer in de r%$t voor Wacom

Heb sinds anderhalf jaar een Wacom Bamboo in gebruik. Nu is me de pen meermaals gevallen waar deze niet zo goed tegen kan. Uiteindelijk is hij dan ook gesneuveld.
    Vervolgens heb ik de defecte pen (met aankoopbewijs en begeleidend briefje) naar Wacom Europe gestuurd.
    Binnen 1 week heb ik gratis een nieuwe pen toegestuurd gekregen. Wat een service. Zo kan het dus ook.
    Je kunt zeggen dat dit bij de standaard garantie hoort, maar zoals de zaken aangepakt worden vind ik echt wel prijzenswaardig.

Ondertussen heb ik wel een Intuos 3 A5 gekocht. Dit was ik toch al langer van plan. Is toch wel de overtreffende trap van de Bamboo.

Wat me vooral opviel van een weekje zonder Wacom is dat je hem pas echt mist als hij er niet meer is.

Bijdrager
    Niels81

Leuk bericht. Ik heb gisteren m’n eerste tablet gekocht; een Bamboo fun medium. Is wel even wennen, maar ik vind het nu al helemaal top werken. Het kost ook wel wat (zeker vergeleken met een Trust o.i.d.), maar de (hoge) kwaliteit straalt wel van het ding af.

Bijdrager
    iMaurits

Heb ik ook zeer vaak gehad. Alleen bij mij een kapotte pen buiten de garantie. Dus heb zelf de pen uit elkaar gehaald en gerepareerd! Echt een zeer pruts werkje met soldeerbout enzo. Maar het werkt weer! Maar dikke kudos voor wacom voor het verzenden van een nieuwe pen voor jou. Erg netjes toch!

Bijdrager
    iMike

Damn, mijn pen is ookal een paar weken kapot. Zal het ook eens gaan proberen, heb alleen de aankoopbon niet meer gloof ik…

Bijdrager
    Star65

Even een vriendelijk mailtje sturen aan support@wacom.eu (engels of duits) met uitleg dat je de bon kwijt bent zou best wel eens kunnen helpen.
    Serienummer erbij kunnen ze misschien iets terugvinden over de “ouderdom” van je tablet?

Bijdrager
    1234

Eerlijk gezegd mag die service ook wel. Asl je ziet wat je voor zo, n setje betaald. Ik vind ze echt heel duur.

Bijdrager
    lekkerstuk

Nou die service valt echt wel tegen,

We hebben een probleem met een Cintiq tablet, niet een van de gpoedkoopste uit de serie, maar die ligt hier al meer dan een maand te wachten om opgehaald te worden. Ondanks verschillende telefoontjes en faxen van facturen etc ligt dat ding hier onder het stof te verdwijnen.

Wacom Sucks wat ons betreft qua service!

De tabletten zijn super om mee te werken, hebben er hier zo’n 12 denk ik rondzwerven maar niemand wil hem kwijt.

Bijdrager
    Ganymedus

@timmyboy
    ik vind ‘heel’ duur nogal betrekkelijk. In vergelijk tot een trust zijn ze inderdaad duurder. Echter kijk naar de mogelijkheden die een wacom biedt t.o.v. een trust. De nauwkeurigheid ligt vele malen hoger. De pen is batterij vrij, en daardoor natuurgetrouwer. Je kunt de ‘tips’ veranderen voor verschillende feedback.
    Dus ik vind wel dat je aardig waar voor je geld krijgt. Ik zit dan ook met smart te wachten op de intuos4

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.